به گزارش هنرآنلاین، نمایش "داری داری داری داری یا نداری" به نویسندگی و کارگردانی سوسن پرور از ۱۹ آبان ماه در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود. این نمایش قصه چند برند صنعتی که دیگر وجود ندارند را روایت می‌کند.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سوسن پرور، مرتضی رستمی، فروزان رضایی، مختار سائقی، منا شمس‌الدینی، بیژن قهرمانی، بهرام ملکی، شیما ملکیان، فاطمه هاشمی و صدیقه کیانفر.

این کمدی تلخ، اثری کاملا روایی است که به بازگو کردن قصه چند برند ریشه دار و قدیمی ایرانی می‌پردازد و اینکه چه شد که این برندهای پر قدرت مانند ارج، پیکان، ملی و ... که روزی قسمت بزرگی از صنعت و اقتصاد کشور بودند دیگر نیستند.

سوسن پرور بازیگر تلویزیون، سینما و تاتر است که در سریال‌های بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران، دزد و پلیس به کارگردانی سعید آقاخانی و ... ایفای نقش کرده. او سال گذشته نمایش "هایلایت" را به روی صحنه برد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

نمایش "داری داری داری داری یا نداری" از نوزده آبان‌ماه هر شب ۳۰/۲۰ دقیقه در تماشاخانه تیاتر باران به روی صحنه می‌رود. برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانید به سایت www.tiwall.com مراجعه کنید.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سوسن پرور، شاعر: شیما ملکیان، دستیار کارگردان: کاوه کاظم‌زاده، منشی صحنه: سپیده میر صمدزاده، مدیر تولید: سمیه شوقی، طراح صحنه: رضا درویش، طراح لباس: آرزو ذوالفقاری، طراح گریم: نازنین بابایی، انتخاب موزیک و نوازنده آکاردئون: بهرام ملکی، ساخت تیزر: امید آینه چی، طراح پوستر و بروشور: بابک آب برین و عکاس: سروش نعیمی ذاکر و بابک آب برین.