سرویس معماری هنرآنلاین: هتلی که در کوه‌پایه‌های این منطقه به اجرا رسیده و نمایشی از برف و یخ را بر روی حجم منحصربه فرد ساختمان نشان می‌دهد. نام پروژه "هتل 1301" بوده که این اسم را از ارتفاع فعلی سایت ساختمان از سطح دریا الهام گرفته است. هتل 1301 در یک شهر کوهپایه‌ای کوچک واقع شده است، و طرح تلفیقی آن به دنبال پیش زمینه‌ای برای تکمیل چشم‌انداز منطقه بوده، و مکانی برای اقامت توریست‌ها که بتوانند از تفریحات منطقه نهایت استفاده را ببرند.

شاید شاخص‌ترین مشخصه هتل 1301 پنجره‌های مثلثی شکل آن باشد که با تأثیرپذیری از شکل قله‌های کوهستانی اطراف خود طراحی شده است. البته فرم نمای هتل صرفاً به عنوان یک کانسپت بصری طراحی نشده است. پیش آمدگی پنجره سایه بانی مناسب برای نور شدید سایت‌های مرتفع بوده، و فرم مثلثی پنجره‌ها اجازه نمی‌دهد تا حجم زیادی از برف  بر روی سازه سایه بان فشار وارد کند. ترفند دیگر مثلثی بودن نما، منجر به ایجاد قندیل زیر سایه بان می‌شود و حس بصری زیبایی را به بیرون ساختمان هتل می‌بخشد.

ساختمان اصلی هتل توسط ستون‌های بتنی از زمین جدا شده و فقط لابی هتل در فاصله‌ای نزدیک نسبت به زمین قرار گرفته است. دلیل مرتفع کردن سطح اتاق‌های هتل، ایجاد حس زندگی در خانه‌ای درختی برای مسافران و مراجعه‌کنندگان است.