به گزارش هنرآنلاین؛ نوید فرحمرزی مدرس دانشگاه، چهره‌پرداز تئاتر، سینما وتلویزیون، آبان و آذر ماه نمایش "ماداگاسکار" را به نویسندگی احسان نوروزی و تهیه کنندگی الناز عباسی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌برد. طراح و کارگردان نمایش‌های "خانه دلقک کجاست؟" و "کارت دعوتی برای افتتاحیه من" در تازه‌ترین اثرش، راوی چهار جوان است که در فضایی نامعلوم برای قتلی انجام نشده، بازجویی می‌شوند.

نریمان حیدری، امیر محمد قیامی، محمد حسین شهریاری، فرشید حاجیان و ثمر امین پور بازیگران "ماداگاسکار" هستند و از دیگر عوامل می‌توان به عکاس و روابط عمومی علی کشاورز  و مشاور رسانه‌ای مطهره کشاورز محمدیان اشاره کرد.

"ماداگاسکار" آبان و آذر 97 از ساعت 18 در عمارت نوفل لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ روی صحنه می‌رود و به زودی خرید اینترنتی بلیت این نمایش در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

 

"خانه سه طبقه " ژاله علو در رادیو نمایش

جمعه 18 آبان ماه، شنونده سریال رادیویی "خانه سه طبقه" به کارگردانی ژاله علو از رادیو نمایش باشید.

این نمایش را الهام رفیعی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: توران بزرگ یک خانواده است که با محبت و دلسوزی بسیار اهالی ساختمانی را دور هم جمع کرده و بین آنان  تفاهم و همدلی برقرار می‌کند.

" خانه سه طبقه" به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری رضا طاهری، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر و با هنرمندی ژاله علو، صفا آقاجانی، شهین دخت نجف زاده، شمسی صادقی، نازنین مهیمنی، شیوا رفیعیان، احمد گنجی، رامین پور ایمان، مهدی نمینی مقدم، مهرداد مهماندوست و محمد آقا محمدی جمعه ساعت 15:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.