به گزارش هنرآنلاین، "اتاق ورونیکا"  داستانی ترسناک است که درون یک اتاق متعلق به دختری مرده اتفاق می‌افتد.

نمایشنامه "اتاق ورونیکا" توسط آیرا لوین،‌ نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی نوشته شده است و روایت دختر روان‌پریشی است که خواهر خود را به قتل رسانده و پدر و مادرش برای حفظ آبرو، او را داخل اتاق حبس کرده‌اند و مجازات دیگری جز حبس برای او در نظر نمی‌گیرند اما با مرگ پدر و مادر اتفاقات زندگی ورونیکا تغییر می‌کند.

لوین، نمایشنامه آمریکایی،  شهرت خود را مدیون این اثر در ژانر وحشت است، او خالق کتاب‌هایی همچون بچه رزماری، دام مرگ،‌ پسری از برزیل و بوسه پیش از مرگ است که هر کدام منشأ فیلم‌ها و تئاترهایی بوده است.

لوین با این آثار توانست جوایز زیادی در ژانر وحشت بگیرد از جمله این جوایز به جایزه ادگار آلن پو و جایزه برام استوکر اشاره کرد. اتاق ورونیکا هم یکی از نمایشنامه‌های ملودرام است که می‌توان در دسته روانشناسی وحشت قرارداد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد قنبری، کارگردان: میلاد اتابکی، مشاور کارگردان: سمیه تاجیک، مدیر تولید: مریم نراقی، طراح موسیقی: میرامیر میری، طراح گریم: سارا بلبلی، طراح صحنه و نور: مصطفی اسفندیاری، طراح لباس: مهسا کاظمی، عکاس: لیلی صدیق، طراح پوستر و گرافیک: سحر نراقی،‌ مهران عبد‌ ویس، ساخت تیزر و موشن: نوید منصور قناعی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: بیتا شهبازی و مدیر صحنه: زهرا عبدی.