به گزارش هنرآنلاین،  میلاد زینلی گفت: من از سال 1388 به صورت ذهنی نقاشی و طراحی می‌کنم و با این شیوه می‌خواهم به ناخودآگاهم نزدیک شوم وبه مرور ضمن کار طراحی و نقاشی‌هایم پخته‌تر شده‌اند و فرم‌های جدید به آثارم راه پیدا کرده‌اند.

این هنرمند ادامه داد: دغدغه من پی بردن به راز آفرینش است که پی ببرم چه کسی هستم و خلقتم برای چیست و باورم این است که با کشف ناخودآگاهم می‌توانم به این موضوع پی ببرم.

او افزود:این مجموعه دربرگیرنده 27طراحی در ابعاد کوچک است که با روانویس سفید و سیاه روی کاغذ گراف اجرا شده است. برخی تصور می‌کنند این طراحی‌ها پیش تولید خلق مجسمه هستند. از نخستین نمایشگاه گروهی که طراحی‌هایم را به نمایش گذاشتم همواره مخاطبان چنین تصوری از طراحی‌های من داشتند، چون طراحی‌هایم قابلیت حجم گونه دارند. حجم حالتی است که در ناخودآگاه من نقش بسته است رسانه مورد علاقه من نقاشی و طراحی است و مجسمه در الویت‌های بعدی  قرار دارد.

میلاد زینلی متولد 1365 تهران و فارغ‌التحصیل هنرستان هنرهای زیبای پسران و فارغ‌التحصیل از دانشکده موسیقی است. او تاکنون دو نمایشگاه انفرادی نقاشی و مجسمه با عنوان اصلی بداهگی در گالری سیحون برپا کرده است و آثارش را در دو نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای معاصر و گالری الهه نیز به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه میلاد زینلی از 18 تا 30 آبان در گالری سیحون خیابان وزارا، کوچه چهارم، پلاک 11 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.