به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، سالار معینی کرمانشاهی، مدرس، مشاور و محقق حوزه برندینگ و دارای مدرک دکترای حرفه‌ای مدیریت کسب و کار است.

معینی کرمانشاهی در دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی و سه نوبت دو ساعته درباره مباحثی همچون تبلیغات پنهان، برندینگ در عصر حاضر و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

او درباره نقش، اهمیت و ضرورت این کارگاه‌ها اظهار داشت: البته آشنایی من با نیازهای مبرم حوزه مد و لباس در زمینه مدیریت کسب و کار در همان نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی شکل گرفت و دور نخست بیشتر درباره مبانی و اصول برند شدن در عرصه‌های گوناگون به ویژه هنر صنعت مد و لباس مطالبی را عنوان کردم.

این کارشناس مدیریت بازرگانی در ادامه تصریح کرد: هر چند که افراد با تمرکز یافتن بر روی یک حرفه می‌توانند آینده شغلی خود را تضمین کنند اما باید بپذیریم که در شرایط کنونی، سوداگری مشتریان بسیار زیاد است و آنها این توانایی را دارند که با تکیه بر قدرت مذاکره، سیستم دلخواه خود را انتخاب کنند.

معینی کرمانشاهی با اشاره به لزوم توجه جدی به امر تبلیغات در عرصه مد و لباس کشور بیان کرد: بحثی که تمام کسب و کارها به آن نیاز دارد، معرفی و تبلیغ محصولات بوده و اینکه در عصر کنونی و با وجود پیشرفت انواع تکنولوژی‌های تبلیغاتی، اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات از اهمیتی ویژ‌ه و حیاتی برخوردار است.

او افزود: ما در این کارگاه‌ها به دوستان روش های تبلیغات را آموزش نمی‌دهیم بلکه به آنها توصیه می‌کنیم که چگونه باید به تبلیغات مؤثر فکر کرد و با توجه به اینکه مدیریت دارای دو متغیر زمان و مکان است، دغدغه ما در برپایی این کارگاه ها، افزایش توامندی افراد برای داشتن یک سیستم فکری و منطقی است.

این مدرس، مشاور و محقق تأکید کرد: تمامی فعالان عرصه مد و لباس باید با مبانی و نحوه ارزش‌آفرینی برند آشنا شوند و ما تلاش می‌کنیم در این کارگاه‌ها بر روی چرایی و مکانیزم آفرینش برند تمرکز داشته باشیم.

معینی کرمانشاهی ادامه داد: هر فردی در زمان خرید محصول باید به یک مکانیزم اصولی دست پیدا کند و لازم است افرادی که دغدغه ساخت برند در حوزه مد کشور را دارند این نکته را بدانند که از شکل‌گیری نیاز تا تحقق خرید از سوی مشتریان یک فرآیند است و طراحان و تولیدکنندگان محصولات باید با این فرآیند آشنا باشند.

او گفت: امروزه تحقیق و پژوهش در ارتباط با مدیریت کسب و کار در بسیاری از دانشگاه‌های مطرح جهان تأکید و مباحثی علمی در این ارتباط عنوان می‌شود و من هم قصد دارم در دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، به شکل آکادمیک درباره موضوعاتی همچون تبلیغات پنهان و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی بپردازم.

دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت امیرعماد اسکویی، مدیرعامل شرکت مدیریت آرتا بیشه، مدیر مؤسسه مد و هنر آرتا و مدآرت ، 12 تا 14 آبان ماه 97 در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.