سرویس سینمایی هنرآنلاین: کیارش اسدزاده کارگردان فیلم‌های "گس" و "شکاف" به تازگی ساخت فیلم" موج اف ام، ردیف 48" را در سکوت خبری به پایان رسانده است و این روزها مشغول نگارش فیلمنامه اثر بعدی خود است.

فیلمنامه "موج اف ام، ردیف 48" به طور مشترک توسط  اسدی‌زاده و طوفان مهردادیان به نگارش در آمده است و در خلاصه داستان آن آمده: روی موج اف ام، ردیف ۴۸ اتفاقاتی در حال وقوع است. مرتضی آقا حسینی، مجید آقا کریمی، شیوا ابراهیمی، ستاره اسکندری، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، امیر جنانی، نیما رییسی، کاظم سیاحی، نوال شریفی، هوتن شکیبا، بانیپال شومون، آرزو عالی، علی فروتن، معصومه قاسمی‌‌پور، الهام کردا، طوفان مهردادیان، حسام نورانی و با معرفی: وحید بقراط پور، دیبا خاتمی، برهانه رجبی، میلاد شجره، کاوه عابدین، سجاد گودرزی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اسدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره "موج اف ام، ردیف 48" گفت: فیلم آماده است و قصد دارم اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر باشد.

وی ادامه داد: فیلم که در ژانر اجتماعی ساخته شده است پر از اتفاقاتی است که در حال وقوع هستند. عمده تفاوت این فیلم با سایر آثارم دراین است که ته‌مایه اجتماعی دارد اما همراه یک فانتزی است که توده مردم را درگیر می‌کند. از آنجا که موج اف ام، ردیف 48" موضوع ملتهبی دارد امیدوارم در جشنواره و در زمان اکران اتفاقات خوبی پیش رویش باشد.

اسدزاده همچنین در توضیح اینکه چرا امروز آثار اجتماعی فروش چندان خوبی ندارند، اظهار کرد: من چنین اعتقادی ندارم. به نظرم هر فیلم خوبی در هر ژانری درگیشه موفق است، اما شرایط فعلی سینمای اجتماعی زائیده فضای اقتصادی کشور است. در شرایط فعلی وقتی اولویت دیدن فیلم اجتماعی از مخاطب گرفته شده و فیلم کمدی جایگزین آن شده است، به این دلیل نیست که مافیا در این موضوع دست داشته است. در واقع مافیا می‌رود به سمتی که مخاطب می‌خواهد. سرمایه‌گذاری امروز در حوزه اجتماعی وجود ندارد و این نیز یک انتخاب آگاهانه نیست، به دلیل شرایط اقتصادی حاکم برجامعه است و مافیا نیز براساس نبض بازار آثار را هدایت می‌کند به آن سمت. من با این حرف مخالفم که عده‌ای می‌خواهند سر سینمای اجتماعی را ببرند.