سیامک شایقی کارگردان فیلم "ابرهای ارغوانی" در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت آماده سازی نهایی فیلم گفت: حسین ابوالصدق مراحل پایانی صداگذاری و میکس فیلم را در استودیو بهمن انجام می‌دهد و فیلم تا اول خرداد آماده سازی نهایی می‌شود.

سازنده "خواب زمستانی" در باره شرایط اکران فیلم گفت: هنوز تصمیم قطعی برای اکران و یا نگه‌داشتن فیلم برای حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نگرفته‌ایم و این تصمیم بسته به وضعیت مالی پروژه دارد.

شایقی در مورد فضای فیلمش خاطر نشان کرد: "ابرهای ارغوانی" روایت‌گر زندگی یک زوج جوان است و فیلم فضای شهری دارد و مقداری حس وحال آن با بقیه فیلم‌هایم متفاوت است.

لازم به یادآوری است "ابرهای ارغوانی" روایت‌گر زندگی دختر شهرستانی است که برای گریز از یک ازدواج تحمیلی به تهران می‌آید و اتفاقات زیادی برای او رخ می‌دهد. عواملی که در ساخت این فیلم با سیامک شایقی کارگردان و نویسنده این پروژه همکاری کردند عبارتند از: غلامرضا آزادی مدیر فیلمبرداری، کارن همایون فر موسیقی متن، حسین یاری‌، هانیه توسلی، بهناز جعفری، شبنم مقدمی و شیرین یزدانیان بخش به عنوان بازیگر و محمد فتاح به عنوان تهیه کننده.