سرویس استان‌های هنرآنلاین: نمایش "صندل چوبی" به نویسندگی و کارگردانی رضا امیرصالحی و بازیگری سحر مشرفی که در سال ۹۴ در مجموعه تئاتر شهر آمل اجرا شد، این‌بار به کارگردانی سحر مشرفی در کافه سووشون آمل اجرا می‌شود.

سحر مشرفی، عضو انجمن نمایش استان مازندران و کارگردان و بازیگر این اثر راجع به اجرای پیش رو گفت: مدت زمان این نمایش چهل و پنج دقیقه بود.چند روز پیش فراخوانی راجع به جشنواره تئاتر کوتاه به دستم رسید که من این متن را با اجازه نویسنده، بازنویسی کردم و تبدیل به یک متن پانزده دقیقه‌ای شد.

وی افزود: به نظرم این اتفاق می‌تواند جالب باشد، با توجه به فشردگی و مشغله این روزهای مخاطبین، احساس کردم  این زمان اجرا می‌تواند جذاب باشد و در واقع با اجرای آن، حرکت خوبی اتفاق بیفتد.

برنده چندین جایزه از جشنواره‌های تئاتر استان و کشور ادامه داد: اینکه نمایشی کوتاه و پانزده دقیقه‌ای را از سالن‌ها بیرون بیاوریم و در کافه آن را اجرا کنیم و در کنار مردم باشیم، می‌تواند جالب باشد. جذابیت این کار این است که هیچ فاصله‌ای بین مخاطب و بازیگر نیست. حتی من در مقام بازیگر، می‌توانم مخاطب باشم و سایرین هم بازیگر زندگی خود و دیگران باشند و به نوعی توجه به یکدیگر بیشتر خواهد شد.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۳۱_۱۱-۵۶-۰۴

نمایش "صندل چوبی"  ساعت ۸ شب روز جمعه ۱۱ آبان‌ماه در کافه کتاب سووشون آمل اجرا می‌شود.