سرویس معماری هنرآنلاین: هدف اصلی طراحی ویلای کویری رقص نور در صحرای آریزونا، خلق یک مکان راحت، مدرن بود تا به خوبی با طبیعت اطراف خود درگیر شود و منظره‌ای 180 درجه ای از کوه کُمِل بوک را برای ساکنین ارائه دهد. خوشبختانه زمین سه هکتاری کارفرما بیش از حد نیازهای تیم طراحی بود تا بتوانند بازی‌های درون ذهن خود را در این پروژه پیاده کنند. 

تعبیه اتاق مهمان نزدیک به ورودی این امکان را به مهمانان می‌دهد تا در وحله اول غافلگیر شوند و منظره بی‌نظیری از اطراف را برای خود محیا ببینند. شاید این بهترین نوع خوشامدگویی است که یک میزبان به مهمان خود عرضه می‌کند. نشیمن بیرونی به عنوان یک عرصه ثانویه نزدیک به فضای مهمان‌ها قرار گرفته است تا یک فضای گفتگو و دورهمی بیرون ویلا خلق شود. عرصه‌بندی کاربری‌های ویلا با متریال‌های متنوع به فضاهای پر و خالی انجامیده که در شکل و کانسپت پروژه تاثیرگذار بودند. به عنوان مثال دیوارهای شیشه‌ای محوطه حیاط پشتی را به یکی از اتاق خواب متصل کرده و مرز بین ساختان و کویر را تفکیک کرده است. 

سقف شیب‌دار که بر اساس دو حجم مثلثی متقاطع بر روی هم قرار گرفته، با زاویه‌ای تعبیه شده که سایه‌بان فضای نشیمن بیرونی و اتاق‌های خواب باشد. زاویه شیب سقف بر اساس محاسباتی است که تابش و گرمای نور جنوب را کنترل کند. شکل سقف به مانند دو هواپیمای در حال پرواز است که در حال سیاحت به سمت کوهستان و فراتر از آن است. متریال سقف هم ترکیبی از ورق آلومینیوم رنگی و چوب است. 

نورپردازی طبیعی به واسطه پنجره‌های گسترده و شکاف‌های دیوارها، ویلا را غرق  نور می‌کند. سیر حرکتی خورشید، دیدگاه ‌ای درون خانه در طول روز را تغییر می‌دهد. در طول روز بازی نور و سایه جلوی استخر و سقف مثلثی شیب دار بیشتر نمود پیدا می‌کند و از ظهر به بعد شکاف‌های درون دیوار نور طبیعی مناسب را به درون ساختمان راه می‌دهند. یکی از خصوصیات مهم طراح ایجاد تعادل بین فرم ساختمان و متریال‌های طبیعی، تاسیسات مکانیکی و امکانات فیزیکی را از چشم کابران پنهان کرده و در طول گذر از  ویلا هیچ گونه آبجکتی از تاسیسات عملکردی نخواهید دید.