سرویس معمای هنرآنلاین: کارگاه "طراحی با زبان تاریخی معماری ایران" با حضور فرامرز پارسی، معمار، مرمتگر و پژوهشگر مطالعات تاریخی معماری ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، برنامه‌های کارگاه در روز اول عبارت‌اند از: آشنایی با مبانی، دستور زبان و کارکردهای نهفته در "الگوها و صفات فضایی" مورد استفاده در معماری تاریخی ایران و آغاز تجربه طراحی فضای معماری با روش الگویی است.

در روز دوم نیز مباحثی چون: تجربه طراحی یک خانه بر اساس جانمایی و ایجاد تناسب میان الگوهای فضایی و سازه‌ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند بعد از تماس با ادمین کانال تلگرام مرکز معماری اسلامی t.me/irac_ir ، فرم را دریافت کنند. همچنین ارائه تصویر فیش واریزی به مبلغ  ۱۹۵.۰۰۰ تومان از طریق تماس با ادمین کانال مرکز معماری اسلامی نیز ضروری است.

شایان ذکر است، به همراه داشتن یک عدد لپ‌تاپ برای هر یک از هنرجویان و نصب نرم‌افزار Autocad بر روی آن پیش از برگزاری کارگاه الزامی است.با توجه به محدود بودن ظرفیت کارگاه اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. ضمناً به هنرجویان پس از گذراندن این کارگاه گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه می‌توانند پنجشنبه و جمعه ۱ و ۲ آذر ماه از ساعت ۱۷-۹ به مرکز معماری اسلامی حوزه هنری واقع در انتهای خیابان فلسطین جنوبی، کوچه لقمان الدوله ادهم، پلاک 7 مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66487866  تماس حاصل و یا به کانال تلگرام  t.me/irac_ir  و سایت مرکز به نشانی WWW.IRAC.IR مراجعه کنند.