سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "روز پزشک" به نویسندگی و کارگردانی فرزام رنجبر از 20 مهرماه ساعت ۱۹ در سالن کوچک تئاتر مولوی روی صحنه است و بازیگران آن امیر نوروزی، مهناز ذبیحی و غزل شجاعی هستند.

فرزام رنجبر در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون این نمایش گفت: داستان این اثر درباره زوج پزشکی است که در روز پزشک در خانه‌شان اتفاقی رخ می‎دهد و ورود شخصیت جدیدی  مشکلات‌شان را بیشتر می‌کند. "روز پزشک" در موقعیت مدنظر ما گروتسکی است که به بخشی از زندگی پزشکان و روابط‌ و کشمکش آن‌ها با بیماران می‌پردازد.

او درباره روند نگارش و اجرای این اثر خاطرنشان کرد: نمایشنامه "روز پزشک" را در سال 91 نوشتم و ایده نگارش آن به آشنایی من با جمعی از پزشکان برمی‌گردد. به نظرم پزشکان روابط و قصه‌های جالبی دارند و بر این اساس بر آن شدم تا این روابط را با نگاهی گروتسک که بسیار مورد علاقه‌ام است به صحنه آورم.

این کارگردان ضمن اشاره به اینکه نمایش "روز پزشک" روایت رئالیستی در بستری فانتزی دارد، درباره طراحی صحنه نمایش عنوان کرد: مخاطب در این نمایش با فضایی فانتزی و رئالیستی مواجه است که همسو با نمایشنامه آن است.

فرزام رنجبر که نمایش "روز پزشک" را در سال 91 در جشنواره تئاتر تجربه روی صحنه آورده است، در ادامه یادآور شد: اکنون همزمان با چاپ این نمایشنامه، تصمیم به اجرای مجدد این اثر را گرفتم. اصولاً "روز پزشک" دنیایی دارد که مخاطب باید در مدت زمان 55 دقیقه وارد این دنیا شده و با فانتزی‌های آن همسو شود. خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از این نمایش شده است و تلاش‌مان برآن بوده تا موقعیت‌های نمایش، تماشاگر را بخنداند.    

دیگر عوامل نمایش "روز پزشک" عبارتند از: طراح صحنه و لباس: امید اکبری، طراح صدا: فرزین رنجبر، طراح گرافیک و تیزر: محمد دارایی، روابط عمومی و تبلیغات: رومینا داوری، دستیاران کارگردان: فرناز مرادی، امیرعلی سمیعی، دستیار صحنه: محمد مهداد تفضلی هرندی و عکاس: رها محمدی.

علاقمندان این اثر نمایشی می توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.