به گزارش هنرآنلاین، موسسه راوی آلبوم "باید از تو سفر کنم" را با اشعار یاسمین احمدی، آهنگسازی بهزاد عبدی و روایت  فرخ نعمتی روانه بازار کرد.

این آلبوم شامل 21 شیار (تراک) برگرفته از اشعار تغزلی یاسمین احمدی است  که پیش‌تر کتاب‌هایی با عناوین ِ "با برف تا سپیدار" و "نامه های ِ فصل ِ تنهایی" از او منتشر شده است .

یاسمین احمدی متولد 1350 در تهران و کرمانی‌الاصل است . او کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و در حال  حاضر مشغول  سرایش شعرواره‌های خود و تولید آثار بعدی اش است.

فرخ نعمتی متولد 1330 در تهران و اصالتا طالقانی و از روستای خچیره و بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر است . او بازی در سینما را از سال 1363  آغاز کرد و دارای لیسانس مدیریت اقتصاد است . او در کنار سوابق بازیگری صدای گیرا و تاثیرگذاری دارد.

بهزاد عبدی متولد   1352 در تهران است . آهنگساز ایرانی که فعالیتش را از سال 1377 آغاز و سال 1382 برای ادامه تحصیل به اُکراین سفر کرد . آثار او در ارکسترهای فیلارمونیک کی اف و رادیو کمپانی ِ اکراین و ارکستر ناسیونال ِ اکراین ضبط و ثبت شده است . او در ایران رشته مهندسی در دانشگاه شریف خوانده و جوایز ارزنده ای در موسیقی فیلم فجر و دیگر جشنواره‌ها از آن ِ خود کرده است.

البوم "باید از تو سفر کنم" به تهیه‌کنندگی رضا مهدوی و طراحی جلد علی خسروی و ضبط های استودیویی در خانه ضبط صدای کی اف توسط آندره مومریتسکی با اجرای ارکستر ناسیونال ِ اکراین به رهبری ویلادیمیر سیرنکو و نیز ضبط صدای ِ راوی در استودیو پاپ زنده‌یاد ناصر فرهودی و حمید آداب انجام شده و هم اکنون در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات هنری فرهنگی از سوی پخش ِ نیما جوان عرضه شده است.