سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان که این روزها فیلم جدیدش به پایان رسیده است، به زودی تهیه کنندگی کار جدید پسرش کاوه صباغ زاده را آغاز خواهد کرد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت و زمان کلید خوردن فیلم جدید کاوه صباغ‌زاده بیان کرد: فیلم جدید کاوه با عنوان" رمانتیسم عماد و طوبا" به تازگی پروانه ساختش صادر شده است و تلاش می‌کنیم پیش تولید کار را به زودی آغاز کنیم.

صباغ زاده درباره ژانر این کار نیز گفت: کاوه شیوه کاری خودش را دارد، این بار نیز به شیوه فیلم قبلی در ژانر فانتزی کار خواهد کرد، البته با فضای تازه‌تر و بهتر این کار را می‌سازد.

کارگردان" خانه کاغذی" همچنین درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز اظهار کرد: تلاش می‌کنیم فیلم را برای حضور در جشنواره آماده کنیم، اما این به معنای کاستن از کیفیت کار نیست. بنابراین عجله‌ای نداریم و کیفیت برایمان اهمیت بیشتری دارد.

وی همچنین درباره وضعیت فیلم" کلوپ همسران" به کارگردانی خودش و حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر، توضیح داد: فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و در مراحل فنی به سر می‌برد، اما فکر نمی‌کنم آن را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم و چنین قصدی نداریم.