حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده و پخش کننده سینما در گفت وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت اکران فیلم «خنده در باران» به کارگردانی داریوش فرهنگ گفت: اکران فیلم از ۱۳ اردیبهشت در گروه سینما عصر جدید و در ۲۱ سینما آغاز شده است و طبق صحبت‌هایی که با صاحبان چند سینما داشته‌ایم تعداد سالن‌های اکران فیلم ظرف هفته آینده افزایش پیدا می‌کند.

وی در زمینه مواد تبلیغی و اقداماتی که در حوزه معرفی فیلم انجام شده است گفت: در بحث تبلیغات تیزرهای تلویزیونی فیلم آماده و برای پخش در اختیار صدا و سیما قرار گرفته است. در کنار آن تبلیغات محیطی در چند نقطه شهر مثل میادین و ایستگاه‌های مترو انجام شده است.

این پخش‌کننده درباره نمایش همزمان فیلم در شهرستان‌ها عنوان کرد: نمایش و اکران همزمان فیلم در ۱۵ شهر نظیر اهواز، بندرعباس، مشهد، اصفهان، شیراز و کرج آغاز شده است. اسماعیلی ضمن اشاره به ویژگی‌های کمدی فیلم در مورد نحو ارتباط مخاطبان در مدت اکران فیلم گفت: جمعه هفته قبل به چند سینمای نمایش دهنده فیلم سرکشی کردم و خوشبختانه خانواده‌ها از فیلم استقبال خوبی انجام داده بودند. کمدی که داریوش فرهنگ در «خنده در باران» آن را ارائه می‌کند کمدی وزینی است که اصلا گرایش به کمدی سطحی و مبتذل ندارد و امیدوام استقبال از فیلم با پخش تیزرها و تبلیغ دهان به دهان افزایش پیدا کند.

«خنده در باران» زندگی دکتر جوانی را روایت می‌کند که بر اثر بروز سوتفاهمی رابطه‌اش با نامزدش به‌هم می خورد و این مسئله اتفاقات متعددی را در زندگی دکتر به وجود می آ ورد. علیرضا جلالی تبار‌، شقایق فراهانی، مرجانه گلچین، سارا منجزی و نصرالله رادش بازیگران اصلی فیلم هستتد.