سرویس معماری هنرآنلاین: نشست زاهدان با هدف "بررسی سکونتگاه‌های تدریجی و غیر رسمی" در شهر زاهدان در بخش‌های مختلفی نظیر سخنرانی، نمایش فیلم و گفت و گو برگزار می‌شود.

در این نشست محمد عثمان حسین بر به بررسی موضوع سکونتگاه‌ها از دیدگاه جامعه شناسی خواهد پرداخت. همچنین فردین یزدانی مسئله را از دیدگاه اقتصادی ارزیابی خواهد کرد. عبدالحمید بحر پیما، دیگر کارشناسی است که موضوع سکونتگاه‌های این منطقه را از دیدگاه شهرسازی مورد تحلیل قرار خواهد داد.

در ادامه این برنامه کامبیز مشتاق گوهری با دیدگاه معماری درباره این سکونتگاه‌ها سخنرانی خواهد کرد. غلامعلی رحیمی نیز به معرفی محله شیرآباد خواهد پرداخت.

پس از نمایش فیلم مهرداد زاهدیان درباره اثر به نمایش گذاشته شده، سخنرانی خواهد کرد و سپیده سیروس نیز به معرفی نمونه‌های طراحی در محله شیرآباد و واحدهای نمونه خواهد پرداخت.

پایان این برنامه با گفت‌وگو و تبادل نظر حاضران همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند یکشنبه 6 آبان ماه از ساعت 9 الی 12 به تالار معراج واقع در زاهدان، بلوار دانشگاه، دانشگاه سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

شایان ذکر است این برنامه با حمایت شرکت بازآفرینی شهری ایران و همکاری معمار نت، شورای شهر، شهرداری، دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان و دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.