به گزارش هنرآنلاین، "فراموشی" فصل دوم از پروژه روزمرگی‌های معاصر، به نمایشگاه‌گردانی علی میراسماعیلی است. فصل اول این پروژه که کجواج‌ها نام داشت در تیرماه سال جاری در گالری سایه به نمایش درآمد. هنرمندان منتخب برای شرکت در هر یک از فصل‌های این پروژه، بدون وابستگی به هر یک از سبک‌ها یا شیوه‌های تولید اثر هنری، با رویکردی فرا‌رشته‌ای، سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند.

علی میر اسماعیلی در خصوص فصل دوم این پروژه "فراموشی" گفته است: لمس تکان دهنده رخداده‌ها در ساز و کار معمول زندگی و ادراک رنج مضاعف ناتوانی در برابر آن‌ها، سبب شد که انسان معاصر در انتهای روزمرگی دست به فراموشی بزند، چنان که گویی چیزی وجود نداشته و اتفاقی نیافتاده است. فراموشی به تلاش ناخودآگاه و اجتناب‌ناپذیر انسان معاصر برای به یاد نیاوردن می‌پردازد.

هنرمندان حاضر در پروژه زینب بابایی، منیر ساداتی، معصومه شصتی، ماه نو شیرزاد، کتایون عدالت، زهرا فرهودی، فروغ وجدانخواه هستند.

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، بیستم مهر در گالرى سایه از ساعت ١٧ الى ٢١ حضور به هم رسانند. این نمایشگاه تا بیست و پنجم مهرماه در گالری سایه به نشانی خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ٢١ ادامه خواهد داشت.