جمشید حیدری تهیه کننده و مجری طرح فیلم «دوباره باهم» درباره اکران این فیلم به هنرآنلاین گفت : با توجه به شرایط پیچیده اکران قطعی کردن زمان اکران کار دشواری است. با توجه به اینکه فیلم قبلی‌ام «کیش و مات» که انتظار فروش بالایی از آن در حین اکران داشتم و این امر میسر نشد، تصمیم دارم با دقت و تعمل بیشتری یک پخش کننده حرفه‌ای را برای پخش فیلم انتخاب کنم.

حیدری در مورد تغییرات در نسخه آماده اکران «دوباره باهم» گفت : به علت شتاب برای رساندن به موقع فیلم برای حضور در جشنواره فجر نسخه فاین کات و میکس نشده فیلم را در برج میلاد به نمایش گذاشتیم که کیفیت خوب تصویری و صوتی نداشت و برای بهبود کیفیت صدای فیلم آن را تبدیل به باند صوتی دالبی دیجیتال کرده‌ایم.

این تهیه کننده با اشاره بر جایگاه کیفیت صوتی برای جذب مخاطب گفت: طبیعی است که در فاین کات نهایی دو سه دقیقه از زمان فیلم کم می شود و زمان فعلی فیلم نود دقیقه خواهد بود و فکر می‌کنم با توجه به مضمون فیلم فصل تابستان موقع مناسبی برای اکران فیلم خواهد بود.

وی افزود: فیلم «دوباره باهم» می تواند یک تلنگری برای خانواده ها و دختران و پسران جوان باشد که راهشان را درست و سنجیده انتخاب کنند و در این فیلم از عفاف و نجابت زن طرفداری می‌شود.

فیلم سینمایی «دوباره باهم» روایت‌گر داستان زندگی زن و شوهر جوانی است که با مشکلات زیادی مواجه هستند و با مرد متمولی آشنا می شوند و این آشنایی اتفاقاتی را در زندگی آنها به وجود می آورد.

عوامل سازنده فیلم عبارتند از: کارگردان و تدوین‌گر: روزبه حیدری، نویسنده: جمشید حیدری ، مدیر فیلم‌برداری: امیر کریمی، گریم: مسعود ولدبیگی، بازیگران: سحر قریشی ، امیر حسین آرمان ، حمید فرخ نژاد و مانی کسرائیان.