به گزارش هنرآنلاین، این جلسه نمایشنامه‌خوانی با کارگردانی بیژن زرین روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مهر ماه در خانه نمایش مهرگان برگزار می‌شود.

 گروه اجرایی این نمایشنامه‌خوانی که معتقدند نمایشنامه "ضحاک" هرگز شرایط اجرا پیدا نمی‌کند، در جملات کوتاهی نوشته‌اند: "ضحاک نامی است که بر زبان نمی‌آید. ما تنها آن را می‌خوانیم؛ متنی متفاوت از نویسنده‌ای که .... و تنها می‌توان خوانش این اثر را در پنجشنبه و جمعه نوزدهم و بیستم مهر ماه به نظاره نشست. "

این نمایشنامه با کارگردانی بیژن زرین و نقش‌خوانی حمیدرضا هدایتی، حمیدرضا بوسعدی، بابک قادری، شادی احدی‌فر، مریم قربانیان، شهاب ملک‌پور، مسعود انعامی، بهداد قادری، کیارش احمدزاده و بیژن زرین، نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

نمایشنامه "ضحاک" روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مهرماه ساعت ۱۵ در خانه نمایش "مهرگان" به نشانی: خیابان انقلاب، قبل از پل کالج، خیابان خارک، بن بست اول نمایشنامه‌خوانی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت آن را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

 

  نقد نمایشنامه "آجر" در پانزدهمین نشست تئاترکاغذی

نمایشنامه "آجر" با نویسندگی محسن عظیمی شنبه 21 مهر ساعت 18 در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد می‌شود.

نمایشنامه "آجر" سه شخصیت دارد و داستان دختری به نام آنا را روایت می‌کند که به خاطر فشارهای خانواده به آتا که نظافتچی هفتگی آن‌هاست و دلبسته‌ هم شده‌اند، پناه می‌برد و قصدشان این است از کشور خارج شوند.

از محسن عظیمی تا به حال نمایشنامه "همیشه همه‌چیز یه‌جور نیست" به‌عنوان منتخب نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی افراز و کاندیدای بهترین نمایشنامه اولی ادبیات نمایشی سال ۹۱، همچنین نمایشنامه ۶۴۱۰ به‌عنوان برگزیده سوم پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت در سال ۹۴ منتشر شده است.

"چرخ" برگزیده ده نمایشنامه برتر بخش نمایشنامه‌نویسی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، "تفنگ و تنبور" برگزیده دوم بخش نمایشنامه‌نویسی پنجمین جشنواره تئاتر شهر، "یک گربه، یک ماهی" برگزیده اول بخش کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر فجر نیز از آثار عظیمی هستند.

علیی رضا ناصحی، فرزانه رحیمی، تکتم رسول زاده نقش خوانان نمایش"آجر" هستند که با حضور بهزاد صدیقی نمایشنامه نویس و مدرس نقد و بررسی می‌شود.

تلفن گویای 20-22872818 داخلی 119 برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.