به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز یکشنبه ۲۸ خردادماه با حضور هیات مدیره و کارکنان ستاد مرکزی انجمن، چارت جدید انجمن سینمای جوانان ایران ابلاغ شد.

در ابتدای این مراسم میرزاخانی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران در دوره جدید فعالیت‌های خود و با توجه به ساختار سازمان امورسینمایی و سمعی و بصری و نوع رفتار سازمانی خود نیاز به تجدید نظر در چارت سازمانی داشت که پس از بررسی‌های متعدد و با مصوبه هیات مدیره محترم این انجمن چارت جدید تهیه و مصوب گردید.

رئیس هیات مدیره انجمن گفت، در چارت جدید انجمن سینمای جوانان ایران، چهار معاونت معرفی شده که شامل معاونت اداری - مالی و امور استان‌ها، معاونت تولید و پشتیبانی فنی، معاونت آموزشی و فرهنگی و همچنین معاونت جشنواره‌ها و امور بین‌الملل و بازرگانی است.

مدیرعامل انجمن این تغییرات را به منظور انطباق فعالیت‌های این مجموعه با سیاست‌های جدید سازمان امورسینمایی و سمعی و بصری ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود این تغییرات بتواند در کوتاه کردن مناسابت‌های اداری، پویایی هرچه بیشتر این انجمن را منجر گردد.

قابل ذکر است از این پس کلیه دفاتر انجمن در سراسر کشور از طریق معاونت‌های مربوطه و به طور مستقیم در حوزه‌های فوق فعالیت کرده و امور استان‌ها نیز به تمرکز مسائل مالی و اداری آنها خواهد پرداخت.