عبدالله علیخانی تهیه‌کننده ومدیر پخش فیلم «کوچه پس کوچه‌های شمرون» به کارگردانی کامران قدکچیان در گفت وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت اکران فیلم گفت: فیلم در حال حاضر در چهل و پنج سینما در سراسر کشور اکرانش آغاز شده است و برای تبلیغات فیلم نسبت به نصب بلیبوردهای در سطح شهر واماکن عمومی مثل متروها اقدام کرده‌ایم.

این مدیر پخش در مورد مناسب بودن زمان اکران فیلم عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله در این بحث کیفیت یک فیلم است که مناسب بودن اکران فیلم را تضمین می‌کند. فیلم «خوابم می آید» هم زمان با چند فیلم دیگر اکرانش آغاز شده است اما فروشش از سایر فیلم‌ها بیشتر است و دلیل آن کیفیت فیلم است. موقع و زمان اکران تاثیر چندانی در فروش یک فیلم ندار،د اگر فیلم واجد ارزش باشد مخاطب به دیدنش می رو؛ به خصوص الان که فصل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها است و جوان‌ها اوقات فراغت زیادی دارند.

این تهیه کننده در باره انجام مذاکراتی با حوزه هنری برای اکران فیلم در سینمای‌های این نهاد دولتی خاطر نشان کرد: حوزه قبل از اکران فیلم موضع‌اش را مشخص کرد و به صراحت گفت که فیلم را در سینماهایش اکران نمی کند. ازطریق اتحادیه تهیه کنندگان برای این اقدام غیر قانونی اقدام کرده‌ایم واتحادیه طی نامه‌ای عنوان کرد به دلیل غیر قانونی عمل کردن حوزه هنری فیلمی برای اکران آینده در اختیاراین نهاد قرار نخواهد داد.

گفتنی است فیلم «کوچه پس کوچه‌های شمرون» یک اثر اجتماعی درباره جوان‌ها و به بن بست رسیدن ازدواج دختر و پسر جوانی است . اکبر عبدی، محمد رضا شریفی‌نیا، اسماعیل پوررضا و زهره حمیدی بازیگران این فیلم به مدیریت فیلمبرداری احمد احمدی هستند.