سرویس موسیقی هنرآنلاین: بابک چمن‌آرا تهیه‌کننده و ناشر موسیقی درباره آخرین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین، گفت: خانه موزه بتهوون روز 15 شهریورماه همزمان با سالروز تولد کریم چمن‌آرا موسس مرکز موسیقی بتهون به صورت رسمی افتتاح شد.

او ادامه داد: این موزه پیش از این به‌صورت مرکز موسیقی بتهوون از قدیمی‌ترین مراکز فروش محصولات موسیقایی با مدیریت من  فعالیت می‌کرد و از این به بعد به‌عنوان خانه موزه بتهوون فعالیت خود را ادامه خواهد کرد. در اینجا قرار است در کنار فروش محصولات، یکسری ورک شاپ‌های تخصصی موسیقی برگزار شود و به‌علاوه اسناد قدیمی موسیقی به نمایش درآید. نمایش پرونده‌های قدیمی با دستخط صاحبان اثر از جمله دیگر برنامه‌های این خانه موزه خواهد بود.

این تهیه کننده اضافه کرد: البته فعالیت‌های ما به همین چند بخش ختم نشده و قرار است دستفروشی کتاب به شکل فصل به فصل به اضافه کارگاه‌های آموزشی برای موسیقی کودک و نوجوان در دستور کار قرار بگیرد. ما در حال حاضر مشغول رایزنی با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نظارت روی این مرکز هستیم که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

این ناشر همچنین گفت: به نظر من با وجود شرایط بدی که امروز در بخش فرهنگ و هنر شاهد هستیم، وجود چنین خانه موزه‌ای به بسط و گسترش هر چه بیشتر این بخش کمک کرده و بتواند به حفظ بخش فرهنگی و هنری کمک شایان کند.