سرویس استان‌های هنرآنلاین: گالری ایسو در راستای حمایت و پرورش استعدادهای تجسمی شهرستان آمل، این بار میزبان هنرمندی دیگر در حوزه تجسمی است که نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی خود را  برگزار می‌کند.

بنفشه متولی متولد ۱۳۶۵ آمل و کارشناس رشته هنر است که فعالیت خود را در این راستا از سال ۹۲ آغاز و تاکنون در ۱۵ نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.

نخستین نمایشگاه انفرادی این بانو با عنوان "تَرَک" در گالری ایسو از تاریخ  ۱۳ الی ۲۵ ماه جاری برگزار می‌شود.

متولی در این مجموعه، نگاه‌های متعدد به زندگی را نمایش می‌دهد. در این آثار شاهد دنیای درونی انسان معاصرِ ایرانی هستیم. دنیایی پر از بیم و امید، حسرت و شادی، رسیدن‌ها و نرسیدن‌ها، ویرانی و دوباره ساختن، هزارتویِ زندگی در قرنِ فلز و تکنولوژی که احساسات بر لبه‌های ترک‌خورده شک‌ها و باورهای نه چندان مطمئن اعصار گذشته و نیز لبه‌های تیز و بی‌رحم باورهای انسانِ مدرن، بلاتکلیف مانده است.

گالری ایسو در آمل

در بخشی دیگر از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: زنِ معاصر ایرانی در جستجوی خویش و در دنیایی پر از عدم قطعیت, چگونه و از چه دریچه‌ای در خویش می‌نگرد؟!

 این نجاتی هست؟!

 این جستجوی سیزیف‌وار که سرسختانه کوله‌بار تجربیات تلخ و شیرین را به دوش می‌کشیم تا قله و باز به دامنه سقوط می‌کنیم، به کجا می‌انجامد؟!"

باید دید مخاطب در رابطه با اینکه متولی در آثار خویش از پسِ بازنماییِ این تلاش برآمده است یا خیر, چه می‌اندیشد و چه می‌گوید!

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند جمعه ۱۳ تا 25 مهرماه  از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری ایسو واقع در مازندران، آمل،خیابان شهید بهشتی، ابتدای اندیشه ۹ مراجعه کنند.