سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "تئاتر بد" به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی از 4 شهریورماه ساعت 19 در تئاتر مستقل تهران روی صحنه است و بازیگران آن امیر باباشهابى، شهروز دل‌افکار، حسین برفى‌نژاد، محمد عبدالوند، مهدى کوشکى و سعید اویسی هستند.

مهدی کوشکی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "تئاتر بد" گفت: این نمایش اثری اجتماعی است و موضوع آن درباره خفت‌گیری و اینگونه دزدی‌ها در خیابان است. "تئاتر بد" بُعدی روانشناسانه دارد و تماشاگر آدم‌هایی از این دست را در این نمایش خواهد دید.

او درخصوص سبک و شیوه اجرایی نمایش خطرنشان کرد: این اثر به سبک و شیوه تئاتر عریان به مسئله خفت‌گیری و دزدی در خیابان می‎پردازد. این نمایش با برخورداری از سبک فاصله‌گذاری شبیه آثار نمایشی است که با فاصله‌گذاری مخاطب در آن غرق نمی‌شود و بیشتر به فکر فرو می‌رود.

کارگردان نمایش "ولپن" و "شیطونی" درباره طراحی و فضای صحنه‌ای که مخاطب در نمایش "تئاتر بد" با آن روبرو می‌شود، عنوان کرد: تماشاگر در این نمایش صحنه را غرق در آب و کمی خونابه خواهد دید.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: شاید تک تک انسان‌ها در شرایط داستان این نمایش قرار گیرند بی‌آنکه علاقه‌ای به آن داشته باشند. ممکن است در خیابان، گوشی موبایلی از یک نفر دزدیده شود و زندگی آن فرد تحت تاثیر تغییری کوچک و یا اتفاقی بزرگ قرار گیرد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: میثم انتظاری، منشی صحنه: پانته‌آ احمدخان، مدیر صحنه: محمد حسین رنجبر، طراح پوستر وبروشور: بهرام رامه، طراح لباس: ‌زهره کاظمی و تبلیغات مجازی: گروه جارچی.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال و یا گیشه تئاتر مستقل تهران تهیه کنند.