سرویس موسیقی هنرآنلاین: شهرام زندی خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار دو آلبوم هستیم که این دو اثر تا پایان سال جاری منتشر می‌شود.

این خواننده افزود: اشعار و قطعات این آثار متفاوت است و ژانر آن‌ها راک، پاپ شرقی و …. است. برای همکاری به دنبال اسم‌ورسم افراد نبودم، بلکه مهم بود با کسانی همکاری کنم که آثار خوبی خلق کنیم.

زندی تأکید کرد: در حال حاضر چند تک‌آهنگ با عنوان "قلمرون"، "آروم آروم"، "فال حافظ" و "سرنوشت" در دست انتشار دارم که مجوز این آثار صادر شده است و به‌زودی منتشر می‌شود. همچنین چهار قطعه جدید برای صداوسیما آماده کرده‌ام که قطعه "سرنوشت" به‌زودی منتشر می‌شود و من این اثر را خیلی دوست دارم زیرا یک کار رمانتیک است.

این خواننده درباره وضعیت موسیقی خاطرنشان کرد: من سال 1376 کار موسیقی را شروع کردم و هنرمندانی که در آن سال‌ها فعالیت می‌کردند با دل و جان کار می‌کردند و چون تمامی کارها دلی بود در ذهن‌ها ماندگار می‌شد. امروزه پول به هنر ضربه‌های جبران‌ناپذیری زده است. در گذشته هم بود ولی پول در مرحله دوم قرار داشت و در مرحله اول عشق و علاقه بود و به همین دلیل آثار ماندگاری خلق می‌شد.