سرویس موسیقی هنرآنلاین: سینا ذکایی سرپرست ارکستر بادی تهران به خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: قرار است بعد از ایام محرم و صفر اولین فستیوال سازهای بادی را در ایران برگزار کنیم که به‌زودی فراخوان آن منتشر می‌شود.

ذکایی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جدید خود گفت: به همراه ارکستر سازهای بادی در حال ضبط آلبوم هستیم که این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و به‌زودی منتشر می‌شود. همچنین قرار است با نیما رئیسی کنسرتی برگزار کنیم که در حال تمرین هستیم. این اجرا به‌صورت کنسرت-تئاتر برگزار می‌شود.

سینا ذکایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما دو نوع موسیقی داریم که اولی موسیقی تجاری است. تکلیف این نوع موسیقی روشن است، زیرا هر روز یک خواننده می‌آید و بعد از مدتی از خاطره‌ها محو می‌شود. در تمام دنیا نیز همین‌طور است. این افراد اصلاً اطلاعاتی در زمینه کار هنری ندارند، زیرا به موسیقی فقط به چشم بیزینس نگاه می‌کنند. دومین نوع موسیقی، هنری است که تعدادی از هنرمندان در این حوزه فعالیت می‌کنند ولی شرایط مناسبی برای آن‌ها وجود ندارد، در نتیجه این نوع موسیقی که مهم است مظلوم واقع شده است.

سرپرست ارکستر بادی تهران در پایان گفت: هر سال تالار وحدت از فروردین‌ماه تا پایان سال رزرو می‌شود ولی متأسفانه نظارت چندانی بر این کنسرت‌ها نیست، در صورتی که هنرمندان واقعی باید به صحنه روند.

ارکستر بادی تهران از سال 1386 فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون کنسرت‌های متعددی را در سراسر کشور برگزار کرده است. این ارکستر شامل بیش از 25 نوازنده است. ارکستر بادی تهران در سال 1387 به کسب مقام اول جشنواره موسیقی فجر شد.