سرویس تجسمی هنرآنلاین: مجموعه‌ای از آثار احمد نصراللهی از روز 13 شهریور در "لدرآرت اسپیس" استرالیا به نمایش درآمد. این نمایشگاه که تا 13 آبان ادامه دارد یک رویداد فرهنگی است که توسط گروه فرهنگی انار در فضای هنری نردبان ترتیب داده شده است. در حاشیه این برنامه فیلم مستند "من یک نشانه‌ام" ساخته میثم شاه‌بابایی به نمایش درآمد و جلسه پرسش و پاسخ درباره این فیلم با حضور کارگردان اثر و فرهاد گاوزن برگزار شد.

در سایت Ladder Art Space درباره این نمایشگاه آمده است:

احمد نصراللهی یکی از تأثیرگذارترین نقاشان ایران است که آثار او در کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شده و به فروش رفته است. کار او نوآوری در تکنیک و محتوا است و افسانه‌های ایرانی، اسطوره‌ها و نقوش بصری باستانی را در زندگی معاصر رسم می‌کند. کار ناصراللهی اغلب با سوالات روانشناختی عمیق مرتبط است و نقش سنت در شکل‌گیری هویت، مرزهای بین مادیت و معنویت، ترکیب عقیده و منطق، مضمون نقاشی‌های اوست.

نصراللهی خودش را یک نقاش خودآموخته می‌داند، اگر چه نمی‌تواند در دسته هنرمندان  naive یا  primitiveطبقه‌بندی شود. او از ابتدا از دوستی و راهنمایی برخی از بهترین هنرمندان ایرانی بهره برد و کار او جایگاه خود را در میان مجموعه‌های معتبر یافت. اما شاید تربیت او به عنوان یک کشاورز، حرفه او به عنوان یک معلم مدرسه و عدم اعتمادش به رویکرد آکادمیک به نقاشی، او را به نوعی شجاعت که معمولا در نقاشان پریمی‌تیو وجود دارد، مجهز کرده است.

تفاوت این است که برخلاف هنرمندان پریمی‌تیو که از کشف تکنیک‌های کوچک و سخت به دست آمده راضی می‌شوند، نصراللهی همواره نشان داده است که تمایل دارد شیوه‌های قدیمی خود را برای رسیدن به موارد جدید کنار بگذارد. با این حال، به نوعی سبک شخصی او از طریق این تجربیات رام نشده قابل تشخیص است.