سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی ایتما آسیا از سال ۲۰۰۸ تاکنون هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان نقطه عطفی در صنعت نساجی چین و جهان توسط انجمن ماشین آلات نساجی اروپا “CEMATEX” تأیید و حمایت می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از 23 تا 27 مهرماه برگزار می‌شود و فراخوان حضور صنعتگران ایرانی و برپایی این تور مسافرتی از سوی جامعه متخصصین نساجی ایران اعلام شده است.

از جمله ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی ایتما آسیا می‌توان به نمایش آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت نساجی برای تولید کنندگان و حمایت ویژه این نمایشگاه از طرف همه انجمن های معتبر نساجی جهان اشاره کرد.

این رویداد در ادوار برگزاری، بالغ بر 100 هزار بازدیدکننده تجاری از تمام بخش های صنعت نساجی از سراسر جهان را میزبانی کرده و حضور بیش از ۱۶۰۰ شرکت کننده از کشورهای از سراسر جهان شاهد بوده است.

برجسته‌ترین کشورهایی که تاکنون در این نمایشگاه حضور داشته‌اند چین، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، اندونزی و ترکیه هستند که همگی اصلی‌ترین قطب‌های صنعت نساجی در جهان به شمار می‌روند.

چین نیز به عنوان میزان، بزرگترین تولید کننده، صادر کننده و مصرف کننده پوشاک و منسوجات جهان است و دولت چین به منظور بالابردن فناوری های صنعت نساجی در برنامه پنج ساله خود، سیاست بهبود ساخت تجهیزات و فناوری های سازگار با محیط زیست را به اجرا در خواهد آورد. به همین جهت این نمایشگاه برای دولت چین از اهمیت بسزایی برخوردار است.