به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های جمشید حقیقت‌شناس با عنوان "بیست-هجده" با نگاهی تجربی به اشیا و موجودات روز جمعه ششم مهرماه در گالری ساربان افتتاح می‌شود. حقیقت‌شناس در این نمایشگاه با خلق ترکیب‌بندی‌های نامتعارف دست به تجربه‌ ‌تازه‌ای در کارنامه‌ خود زده ‌است. وی متولد سال 1341در تهران و دانش‌آموخته نقاشی است، همچنین عضو انجمن نقاشان ایران است و ریاست انجمن هنرمندان نقاش ایران را در کارنامه خود داشته ‌است‌.

حمیدرضا اردلان در قسمتی از استیتمنت این نمایشگاه آورده است: "حقیقت‌شناس به عنوان "خود تجربی" در نمایشگاه "هجده-بیست" هیچ تمنایی ندارد، چیزی خلق نمی‌کند، حتی پیشنهاد یا سوالی ندارد؛ خود را کنار می‌کشد و آینه‌ای به دست می‌گیرد تا رویدادها و عادت‌های‌فرهنگی، اجتماعی و تاریخی را که همواره در تکرار، انسان ایرانی و هستی پیرامون او را احاطه کرده‌است، نمایان گردند."

این نمایشگاه تا روز دوشنبه شانزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان برای بازدید از آثار می‌توانند همه روزه به جز سه‌شنبه‌ها ساعت 16الی 20 به گالری ساربان به نشانی سهروردی شمالی، هویزه غربی، نبش خیابان یوسفی، پلاک130 مراجعه کنند.