سرویس سینمایی هنرآنلاین: از روز چهارشنبه چهارم مهرماه چهار فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده"، "جاده قدیم"، "سوفی و دیوانه" و "هشتگ" به روی پرده سینماها خواهند رفت.

"مغزهای کوچک زنگ زده"

"مغزهای کوچک زنگ زده" به کارگردانی هومن سیدی فیلم برگزیده سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم را سعید سعدی تهیه کرده است و بازیگرانی چون نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی، علی علایی و فرهاد اصلانی در نقش‌های اصلی و مرجان اتفاقیان، نوید پور فرج، هامون سیدی، لادن ژاوه‌وند، مهیار راحت‌طلب، مهرداد بهاالدینی، معین شاه‌چراغی، اشکان حسن‌پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، تی‌ام منیری، تبسم جمالی پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان و نازنین بیاتی در سایر نقش‌ها در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مغزهای کوچک زنگ زده

در خلاصه داستان "مغزهای کوچک زنگ‌زده " آمده است: "داستان مغزهایی است که زنگ‌زده‌اند!" این فیلم به جای فیلم "پشت دیوار سکوت" در گروه آزادی به روی پرده می‌رود.

جاده قدیم

"جاده قدیم"

تازه‌ترین فیلم منیژه حکمت قرار است به سر گروهی "ایران" از چهارم مهرماه در سراسر کشور اکران عمومی ‌شود. مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، پرویز پور حسینی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش، لیلی رشیدی، محمدرضا هدایتی، هدى زین العابدین، بهناز جعفرى، بانیپال شومون، پوریا رحیمی سام و ...، در "جاده قدیم" به ایفای نقش می‌پردازند. درخلاصه داستان آمده است: "در آستانه سال نو مینو به خانه نمی‌رسد..."

هشتگ

"هشتگ"

"هشتگ" ساخته رحیم بهبودی‌فر قرار است به سرگروهی پردیس زندگی به روی پرده برود. نویسندگی نویسندگی فیلم "هشتگ" را نیز رحیم بهبودی‌فر بر عهده داشته و نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما با نقش‌هایی متفاوت به همراه بیژن بنفشه خواه، ارسلان قاسمی، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سیدجواد هاشمی در این اثر حضور دارند. همچنین آرتین پشنگ، امیرعلی نیازی، محمدمهدی احمدی و ثنا کیانی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان در این فیلم حضور دارند.

سوفی و دیوانه

"سوفی و دیوانه"

فیلم سینمایی "سوفی و دیوانه" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی کرم‌پور نیز از چهارشنبه همین هفته روی پرده سینماها کشور خواهد رفت. این کارگردان که پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون "پل چوبی" و "چه کسی امیر را کشت" را در کارنامه کاری خود دارد، در این اثر یک عاشقانه شهری را به تصویر کشیده است.

فیلمنامه "سوفی و دیوانه" را مهدی کرم پور به همراه مهدی سجاده‌چی نوشته و پس از گذشت پنج سال از ساخته شدن عاشقانه "پل چوبی" این پنجمین اثر بلند کرم‌پور است. در "سوفی و دیوانه" بازیگرانی چون امیر جعفری، به آفرید غفاریان، رضا یزدانی، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.