به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاهی تحت عنوان " عروسک‌ها" از جدیدترین آثار سیامک عزمی در این گالری برپا خواهد شد. در این نمایشگاه 20 اثر بزرگ روی دیوار خواهد رفت.

بر هم‌گذاری لکه‌های رنگ وفادار به فرم‌ها، ارزش‌گذاری‌های یکسان برای هر کدام از عروسک‌ها در قاب، آنچنان که گویی هیچ کدام بر دیگری برتری ندارند: شاهزاده‌ها در کنار پینوکیو! این قاب‌ها نمایش قسمتی از تکرار زندگی است. روایت بازی‌ها و نقش‌های تحمیلی که پذیرفته‌ایم و هنرمند هر چه بیشتر این داستان را روایت می‌کند، هر چند برای او همچون مراقبه و برای رسیدن به تکامل است، این هجو کامل‌تر می‌شود. در تفسیر و توضیح یک اثر هنری، هر چه بیشتر گفته شود به سوءدریافت و انحراف از تاثیر واقعی آن نزدیک‌تر می‌شویم، با این وجود شاید بتوان گفت عروسک‌های سیامک عزمی بهانه‌ای است که ما را درگیر کیفیت اجرا کند.

در هم فشردگی عروسک‌ها مقاومت ذهن را می‌شکند و مخاطب را در جهت معکوس خاطره یا شناخت فرم اشیاء آشنا می‌برد و این نقطه‌ مقابل آشنایی‌زدایی است. تعبیر جدید تحمیلی هنرمند از جمع عروسک‌ها، مانند هر هنرمند دیگر که تعبیر خود را به ما تحمیل می‌کند، بیننده را ناخواسته درون یک اجبار بصری قرار می‌دهد. اجباری در چارچوب تکنیک و فرم که با رنگ‌های خیره کننده و به ظاهر آشنا، ما را به دیدن آنچه می‌خواهیم ببینیم و نیست وا می‌دارد و هر چه بیشتر نگاه می‌کنیم،  آنچه نصیبمان می‌شود سکوت بی‌تحرک  بی‌زوال تاثیرگذار عروسک‌هایی ست که زمانی خلوت کودکی‌هایمان را با آنها زنده و پر کرده‌ایم شاید به اجبار.

سیامک عزمی متولد 1351 است، او در نمایشگاه‌های متعدد گروهی در ایران، ترکمنستان، دبی و چین شرکت داشته و تاکنون دهها نمایشگاه انفرادی در ایران و کشورهای دیگری چون ترکیه و ایتالیا و ... برپا کرده است. وی  حضور  در اکسپو آرت کشور چین در سال 2006، شرکت در اکسپو آرت تهران در سال 1391 و شرکت در چند دوره از حراج تهران را در کارنامه هنری خود دارد.  

این نمایشگاه از بیستم سپتامبر تا دوم اکتبر ( 29 شهریور تا 10 مهر) در گالری 7artgallery برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا ۲۰ به این گالری استانبول، خیابان استقلال، محله گالاتا، خیابان سردار اکرام، پلاک 16 مراجعه کنند و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر در ایران می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.