به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، "سوگ حسین" عنوان نمایش آیینی و مذهبی پردیس تئاتر شهرزاد است که کارگردانی آن بر عهده محمدعلی سیفی است و از دهه دوم ماه محرم به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان به مدت 7 شب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که از تاریخ 31 شهریورماه نخستین تعزیه با موضوع شهادت "حضرت عباس (ع)" اجرا شود و در شبهای دیگر، تا تاریخ 6 مهرماه تعزیه‌هایی با مضمون شهادت "حُر بن یزید ریاحی"، شهادت "حضرت علی اکبر"، شهادت "حضرت قاسم" و شهادت "امام حسین (ع)"و .... روی صحنه برود.

"سوگ حسین" نمایش سوگواره‌ای برای شهادت امام حسین (ع) است که علاقه‌مندان می‌توانند هرشب ساعت 22 به تماشای این نمایش آیینی و سنتی بنشینند، ورود برای عموم آزاد است و هیچ‌گونه بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد. پردیس تئاتر شهرزاد و مرکز هنرهای نمایشی بانی این رویداد هنری و مذهبی است. 

اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد تا 26 شهریورماه برقرار است و بعد از ایام عزاداری اجراهای تازه‌ای در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت. نمایش "روزهای بی باران" به کارگردانی امین بهروزی و نمایش "صد در صد" به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی تا 26 شهریورماه به اجراهای خود ادامه می‌دهند و بعد از آن نمایش "صد در صد" از اول مهرماه دوباره روی صحنه خواهد رفت.