سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این نشست که در دفتر شورای شهر آمل برگزار شد، محمد محمدی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این جشنواره و نیز انجمن موسیقی شهرستان آمل، گفت: بی‌گمان با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد کشور، برگزاری چنین جشنواره‌هایی بسیار مشکل‌تر از قبل است، آن هم جشنواره‌ای با این سطح کیفی که قطعا افتخاری برای شهر آمل و استان مازندران بوده است.

وی افزود: خوشبختانه هم هنرمندان و هم شهروندان، رویکرد مثبتی به چنین برنامه‌هایی دارند و این سبب می‌شود جشنواره‌ خروجی خوبی داشته باشد.

رییس شورای شهر آمل ادامه داد: جشنواره‌های هنری خارج از این که فضای هیجان‌انگیزی را در شهر ایجاد می‌کنند، سبب قوت گرفتن انگیزه بسیاری از جوانان خواهند شد و این اتفاق، بسیار نیکوست و از چنین برنامه‌هایی باید حمایت کرد.

 رییس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل اذعان داشت: ما در شورای شهر و شهرداری سعی کردیم از این جشنواره حمایت کنیم و من از همکارانم بابت این همراهی تشکر می‌کنم و امیدوارم با ادامه این روند حمایتی، بتوانیم میزبان جشنواره‌ها و همایش‌های باشکوهی در شهرستان آمل باشیم و این باعث رونق هنر شهرمان خواهد شد.

محمدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به عدم حمایت مالی اداره فرهنگ و ارشاد، آیا هنرمندان می‌توانند به حمایت مالی شورای شهر امیدوار باشند، گفت: شورای شهر میزبان برگزاری جشنواره‌های هنری نیست و من از همکارانم در شورای شهر تمام‌قد دفاع می‌کنم، چرا که اطمینان دارم تنها در آمل و یک شهر دیگر استان است که هنرمندان این‌گونه از جانب شورای شهر خود تحت حمایت قرار می‌گیرند و به جرأت می‌توانم عنوان کنم در قالب اتفاقات هنری شهرستان آمل، شورای شهر ورود کرده و از فرهنگ و هنر و هنرمندان حمایت کرده است.

دکتر محمدی در مورد نحوه حمایت‌های شورای شهر گفت: البته تمام این حمایت‌ها بستگی دارد به تعامل بین ادارات با یکدیگر  و در واقع شورای شهر، کمکی برای برنامه‌های تمامی نهادها و ادارات شهر است و طبعا هر چه مسئولین ادارات تعامل بیشتری با شورا و شهرداری داشته باشند از حمایت بیشتری برخوردار خواهند شد.

 عضو سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن ابراز تعلق خود به خانواده فرهنگ و هنر شهرستان آمل توضیح داد: چراغ هنر در آمل به دست هنرمندان آن روشن می‌ماند و ما فقط کمکی هستیم که بتوانیم نور این چراغ را بیشتر نماییم.