سرویس معماری هنرآنلاین، این مسابقه، با مجوز از دبیرخانه دائمی مسابقات وزارت راه و شهرسازی و بر اساس آیین نامه جامع برگزاری مسابقات معماری و شهرسازی مصوب پانصد و سیزدهمین جلسه مورخ 20/12/1381 شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

خواسته‌های مسابقه شامل، طراحی معماری، پلان‌ها و نماهای مجموعه مسکونی سینا واقع در مجموعه گل نرگس صفه است.

نحوه ارائه آثار:

الف) ارائه حداکثرسه شیت 70*50(عمودی)

ب)ارائه آلبوم فنی پرینت شده شامل پلان‌های ستونگذاری شده طبقات، همکف، پارکینگ(ها) و رمپ‌ها در مقیاس 1:100

 

ج) نماهای اصلی و مصالح بکار رفته در طرح

د) دیاگرام‌ها و کانسپت طرح

ه) تصاویر سه بعدی داخلی و خارجی

ی)ماکت طرح(اختیاری)

م) تهیه جدول فیزیکی هر طبقه به همراه مساحت‌ها، مساعات، تعداد پارکینگ‌ها و توضیحات لازمه در قطه A4

نحوه ارسال آثار:

پرینت شیت‌ها و آلبوم به همراه لوح فشرده کلیه مدارک خواسته شده باید بر روی یک CD و یا  DVDنیز ذخیره و همراه سایر مدارک ارسال شود که شامل موارد زیر می‌شود:

1-تصاویر سه بعدی با فرمت JPG  در ابعاد حداقل 1240* 1754 و حداکثر 3500*2480

2-نقشه‌های کامل فضاها، نماها، مقاطع(به دلخواه) و سایت پلان به مقیاس 1:100پرینت شده و   یا DXF DWG

3-کانسپت طرح با فرمت  DOCبه همراه توضیحات

4-مشخصات گروه‌های شرکت کننده ادم از نام و مشخصات تماس سرگروه طرح

شایان ذکر است  دریافت مدارک ارسالی تا قبل  ازساعت 16:00 روز 18 شهریور به آدرس شرکت تعاونی (درج شده در پوستر)،  امکان پذیر است.

نکته: شیت های پرینت شده (ارائه شده بصورت فیزیکی) بدون مشخصات فردی و هرگونه اثری که نشان دهنده هویت شرکت کنندگان است ارائه شود. در صورتی که این شیت ها هرگونه ارتباطی را با صاحب محصول نشان دهد از فرآیند داوری حذف می گردد. مشخصات صاحبان اثر فقط در فرمت دیجیتالی ارائه شود.

حقوق مادی و معنوی آثار:

رعایت حقوق معنوی و مادی آثار بر اساس "قانون حمایت حقوق مؤلفان، مصنفان و هنرمندان" – مصوب ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ برای شرکت کنندگان و تمامی ارکان مسابقه لازم الاجراست.

 

    شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و  مسابقه حاضر به صورت آزاد و در یک مرحله برگزار می‌شود.

    در صورت بروز اختلاف مابین اجرای ارکان مسابقه، مرجع رسیدگی اولیه شکایات دبیرخانه مسابقه و مرجع نهایی، هیأت رسیدگی به اختلافات دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی است.

    مسئولیت اصالت آثار بر عهده شرکت‌کنندگان است و در صورت بروز تشکیک در این باره، موضوع توسط دبیرخانه مسابقه به داوران برای بررسی و قضاوت ارجاع خواهد شد.

    در صورت عدول از برنامه مسابقه(عدم اجرای مسابقه)طرح‌ها از لیست بررسی شوندگان حذف خواهند شد.به عنوان مثال اگر بجای سه شیت 70*50 ، چهار شیت ارائه شود و یا در برنامه فیزیکی به جای 6 طبقه، 5 طبقه طراحی شود، طرح موردنظر از فرآیند داوری حذف خواهد شد.

    برگزارکننده مجاز است طرح‌ها، آثار و مستندات رسیده را پس از اتمام مسابقه با حفظ و رعایت مالکیت معنوی به نحو مقتضی و با ذکر مشخصات صاحب طرح و اثر و به شیوه‌ای که صلاح بداند منتشر نموده و یا به نمایش بگذارد.

    آثار و محصولات دریافتی به شرکت کنندگان عودت نخواهد شد.

    در مورد افراد حقیقی که بصورت گروهی در مسابقه شرکت خواهند نمود، برگزارکننده تنها فردی را که با عنوان سر گروه ایم خود را در فایل توضیحات طرح در غالب DOC معرفی می‌کند، جهت انجام مراحل مسابقه، مکاتبات، اعطاء جایزه و سایر مسئولیت‌ها به رسمیت می‌شناسد.. در مورد افراد حقوقی این وظایف به نماینده تام الاختیار آن شرکت و یا مدیر عامل آن محول می‌شود که صرفا در CD  و فایلهای دیجیتال و یا در ایمیل ارسالی، می‌بایست درج شود. لازم به ذکر است کلیه آلبوم‌ها و مدارک پرینت شده باشد؛ در غیر این صورت شیت‌ها و مدارک موردنظر از فرآیند مسابقه حذف خواهند شد.

آخرین مهلت دریافت آثار و هرگونه اطلاعات درخواستی تا ساعت 14 مورخ 18 شهریورماه به دفتر تعاونی مسکن فولاد مبارکه اصفهان خواهد بود.

زمان داوری و صدور بیانیه 19 شهریور 1397 و اعلام نتایج، 20 شهریور 1397 خواهد بود.

بر اساس این گزارش، دکتر غلامرضا تسلیمی، مهندس بهارک کشانی، دکتر مسعود ضیایی، دکتر ناصر حسن پور،  مهندس محمد شماعی زاده و  مهندس امین کریمی( علی البدل) به عنوان اعضای هیئت داوران این مسابقه حضور دارند.

علاقمندان به دانلود فرم‌های شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://blog.rastarc.com مراجعه کنند.