سرویس معماری هنرآنلاین، مسابقه معماری چشم انداز فلات‌های نروژ رقابتی برای دانشجویان معماری و معماران جوان است. هدف VOF (چشم انداز فلات‌ها) از برگزار کردن این مسابقه طراحی فضایی برای تفکر و تحسین این فضای طبیعی است که میان تماشاگران و لنداسکیپ ارتباط برقرار می‌کند. فضایی که طبیعت در آن نقش اصلی را بازی می‌کند.

مشاهده طبیعت هدف اساسی این فضای معماری است تا نه تنها به ارزش چشم انداز طبیعی این منطقه بیافزاید بلکه راه‌های جدیدی هم برای تفکر آزمایش کند.

طرح پیشنهادی، به دلیل فضای فوق العاده این منطقه به نقطه مرجعی بین‌المللی برای بازدید کنندگان تبدیل خواهد شد.

VOF امیدوار است میعادگاه جدید بازدید کنندگان و طبیعت باشد. محلی جدید برای درک کردن و نقطه دریافت اطلاعات برای مسافران زیرا اینجاست که مشاهده به یک تجربه حسی منحصر به فرد تبدیل می‌شود.

در کشوری پر از آیکن‌های شناخته شده در دنیا، این مکان تفکر جدید باید نشان دهنده معماری نروژ باشد.

نخستین دوره ثبت نام در این رویداد از 12 مرداد آغاز و تا 27 مرداد ماه ادامه دارد و هزینه ثبت نام هر نفر 50 یورو و هر تیم 75 یورو است.

جوایز مسابقه معماری چشم انداز فلات های نروژ عبارتند از؛

رتبه اول:

3.750 euros + 1 سال عضویت در مجله AV Proyectos + 1 سال عضویت در مجله WA Wettbewerbe Aktuell  + 1 سال عضویت در مجله طراحی  Diseño Interior + مجموعه ای از نشریات Experimenta + انتشار دیجیتال در Plataforma Arquitectura + انتشار دیجیتال در Arquitectura Viva + نشر در  WA Wettbewerbe Aktuell + نشر در Diseño Interiorبرنده یا اعضای تیم برنده بخشی از ژوری سال آینده مسابقه معماری چشم انداز فلات های نروژ خواهند بود.

رتبه دوم:

1.500 euros  + 1 سال عضویت در مجله AV Proyectos + 1 سال عضویت در مجله WA Wettbewerbe Aktuell  + 1 سال عضویت در مجله طراحی  Diseño Interior + مجموعه ای از نشریات Experimenta + انتشار دیجیتال در Plataforma Arquitectura + انتشار دیجیتال در Arquitectura Viva + نشر در  WA Wettbewerbe Aktuell + نشر در Diseño Interior

رتبه سوم:

625 euros + 1 سال عضویت در مجله AV Proyectos + 1 سال عضویت در مجله WA Wettbewerbe Aktuell  + 1 سال عضویت در مجله طراحی  Diseño Interior + مجموعه ای از نشریات Experimenta + انتشار دیجیتال در Plataforma Arquitectura + انتشار دیجیتال در Arquitectura Viva + نشر در  WA Wettbewerbe Aktuell + نشر در Diseño Interior

جایزه ویژه مسابقه معماری چشم انداز فلات های نروژ:

این جایزه به اثری از میان برندگان، تقدیرشدگان و پروژه های فینالیست که بیشترین رای را از کاربران Arquideas دریافت کرده تعلق می‌گیرد. مبلغ این جایزه 500 یورو است.

آثار تقدیر شده: این بخش مربوط به 5 اثر تقدیر شده ایست که به عنوان رتبه های اول، دوم یا سوم انتخاب نشده اند.

انتشار دیجیتال در Plataforma Arquitectura + انتشار دیجیتال در Arquitectura Viva + نشر دیجیتال در WA Wettbewerbe Aktuell + نشر در مجله Diseño Interior

هر تیم باید یک شیت Din-A1 عمودی از ایده خود و روند شکل گیری آن ارسال کنند. در غیر این صورت مورد ارزیابی داوران قرار نمی‌گیرد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت http://blog.rastarc.com مراجعه کنند.