به گزارش هنر آنلاین؛ از صبح امروز اکران فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران و بازی اکبر عبدی در 26 سینمای تهران آغاز شد.

این فیلم برای نخستین بار درسی‌امین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه‌نو جشنواره را برای رضا عطاران به ارمغان آورد همچنین اکبر عبدی که در این فیلم نقش مادر عطاران را ایفا کرده است، برنده سیمزغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد شد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» در گروه سینمایی آفریقا جایگزین فیلم سینمایی «چک» ساخته کاظم راست گفتار شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رضا، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و ....

اکبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری، با همراهی خداداد عزیزی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

اولین فیلم سینمایی رضا عطاران در سینماهای آفریقا، آزادی، فرهنگ، جوان، پردیس سینماملت، پردیس زندگی، اریکه ایرانیان، آستارا، فلسطین، ماندانا، کارون، پردیس شکوفه، پردیس راگا، برج میلاد، مرکزی، بهمن، تماشا، حافظ، عصرجدید، شاهد، موزه سینما، پردیس کیان، ناهید، فرهنگسرای ایرانیان، فرهنگسرای بهمن و فرهنگسرای اشراق اکران شده است.