به گزارش هنرآنلاین، "تیراندازی در باک هدِ"  عنوان این رمان است که عشقی نامتعارف را روایت می‌کند و ماجرای آن در آمریکا و ایران می‌گذرد.

در این رونمایی امیرحسن چهل‌تن، داستان‌نویس بنام، و دکتر هنگامه آشوری مدرس زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران سخنرانی خواهند کرد.

ناهید کبیری در گفت‌وگویی کوتاه، در توضیح عنوان اثر گفت: "باک هد" اسم یکی از خیابان‌های شناخته شده و تجاری آتلانتا در ایالت جورجیا آمریکا است که یکی از حوادث مهم رمان در آن اتفاق می‌افتد.

کبیری گفت: این رمان بر خلاف سایر رمان هایم، رمانسی عاشقانه است که داستان عشقی نامتعارف را روایت می‌کند.

ناهید کبیری که خود سال‌ها در آمریکا روزگار گذرانده است، گفت: بخشی از داستان این رمان در ایالت جورجیا و بخش عمده آن در ایران می‌گذرد. شخصیت اصلی آن یک زن است و موضوع "خانواده" از مباحث محوری  "تیراندازی در باک هدِ" است.

بنا به گفته‌ی مولفِ اثر در این رمان یکی از معظلات جامعه آمریکا یعنی مسئله خرید و فروش مجاز اسلحه به چالش کشیده می‌شود، مسئله‌ای که روی زندگی شخصیت‌های اصلی رمان کبیری تاثیر گذار بوده است.

ناهید کبیری را خیلی‌ها به شعر می‌شناسند، خود او می‌گوید شعر و رمان، هر دو او را به سمت‌خود می‌کشند.

ناهید کبیری که فارغ التحصیل رشته علوم اجتماعی در مقطع لیسانس از دانشگاه تهران است مدتی نیز در ایالت جورجیای آمریکا دوره‌های بازیگری تئاتر و گریم گذرانده و در حوزه ادبی آثاری در شعر، رمان و داستان کوتاه منتشر کرده است.

شاعر "لحظه‌ها در باد"(۱۳۶۳)،"آرزوهای پاییزی" (۱۳۶۸)، "غروبی‌ها" (۱۳۷۲)، "در ستایش خورشید"(۱۳۷۵)، "دلخوشی‌های پراکنده"(۱۳۷۸)، "پنجره‌ای کافی است تا آفتاب شود"(۱۳۸۶) و ... اکنون چهارمین رمانش "تیراندازی در باک هدِ" را در نشر ورا (بوتیمار) منتشر کرده است.

رونمایی از تازه ترین رمان ناهید کبیری، "تیراندازی در باک هد" در موسسه هنری سکو روز جمعه،  16 شهریور به آدرس میرداماد، روبه‌روی بانک مرکزی، خیابان تبریزیان، نبش نازنین، پلاک 16، طبقه‌ همکف از ساعت 19 تا 21 برگزار می‌شود.