سرویس تجسمی هنرآنلاین: این مسابقه با هدف تشویق خلاقیت تصویرگران و کمک به پیشرفت کیفیت آثار تصویرگری در جزیره نامی کره جنوبی برگزار می‌شود. ضمنا حضور در این رویداد رایگان است.

هر شرکت‎کننده می‌تواند بین ۵ تا ۱۰ تصویر به مسابقه ارسال کند، تصاویر ارسالی باید متعلق به یک داستان باشد. اندازه آثار نباید بزرگ‌تر از ۲۰ مگابایت بوده و در فرمت RGB و Jpg  ارائه شوند.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار یک جایزه بزرگ  شامل پلاک و ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا، دو جایزه جزیره طلا شامل پلاک و ۵۰۰۰ دلار آمریکا، سه جایزه جزیره سبز شامل پلاک و ۲۰۰۰ دلار آمریکا و ده جایزه جزیره بنفش شامل گواهینامه و پلاک به منتخبین اهدا می‌نماید. ضمنا اسامی پذیرفته‌شدگان در وب سایت رسمی مسابقه اعلام خواهد شد.

مراسم اهدای جوایز و نمایشگاهی ویژه در طی فستیوالی در جزیره نامی برگزار می‎شود و برندگان مسابقه با هزینه نمایشگاه نامی به این جزیره دعوت خواهند شد.

ضمنا آثار منتخب در کاتالوگ جشنواره منتشر شده و در نمایشگاه ۲۰۱۹ نامی شرکت داده می‎شوند.

علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌توانند تا تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۸ (۹ شهریور ۱۳۹۷) پس از کامل کردن فرم ثبت‎نام آثار خود را از طریق  وب سایت جشنواره به نشانی www.namiconcours.com ارسال کنند.