سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه خیریه "سایۀ سپید" در گالری صفوی اصفهان برپاست. گروه خیریه "نورتاج" با هدف جذب خیرین جهت حمایت از کودکان در امر آموزش، اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است و مؤسسۀ نیکوکاری "سَرمد" که به عنوان نهادی مردمی زیرنظر سازمان بهزیستی و به نفع کودکان کار فعالیت می‌کند نیز در برگزاری این رویداد با این گروه همکاری دارد.

امیر رجایی که برپایی این رویداد به کوشش او صورت گرفته است درباره این نمایشگاه گفت: تعداد زیادی از هنرمندان در رشته‌های مختلف از این رویداد حمایت کردند و آثار خود در قالب مدیوم‌هایی چون نقاشی، خوشنویسی، نقاشی‌خط، نگارگری، عکس و سرامیک را جهت ارائه و فروش به معرض نمایش گذاشتند.

رجایی با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش این آثار صرف خرید لوازم ضروری مدرسه برای کودکان نیازمند می‌شود افزود: تعدادی از چهره‌های فعال فرهنگی هنری نیز تیم اجرایی نمایشگاه را تشکیل می‌دهند که از جمله می‌توان به الناز رجبیان، رضا هنرمند، آناهید روشنی، نسترن رجایی، میناحسن‌زاده، عاطفه یزدانی، وحید ناجی، ندا تجدد، میلاد مهتابیان‌پور و دیگران اشاره کرد. امید است که مردم و خیرین بتوانند با خرید آثار نفیسی که زینت‌بخش محل کار و خانه‌هایشان خواهد بود این رویداد را رونق ببخشند.

نمایشگاه "سایۀ سپید" تا 14 شهریورماه در گالری صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطرس و وحید، جنب کوچه 31، دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روزه از ساعت 17 تا 21 برای بازدید و خرید آثار از این نمایشگاه دیدن کنند.