به گزارش هنرآنلاین، مدیر مرکز ایده با بیان این که در این جشنواره  از دهم تا 15 هر روز 2 فیلم اکران می‌شود، گفت: دهم شهریور فیلم‌های "وای آمپول"  به کارگردانی "علیرضا محمودزاده" و "قهرمان کوچک"،  به کارگردانی "نیکولاس بری" و یازدهم شهریور "آهوی پیشونی سفید" به کارگردانی  "سید جواد هاشمی" و "لالا کن"  به کارگردانی "محمدرضا حاجی غلامی"،  در سینما گلشن بجنورد اکران  خواهد شد.

"طاهر خرمی" افزود:  "سیمین" به کارگردانی "مرتضی آتش زم زم" و "پرنسس طلسم شده"  به کارگردانی "آرتیوم لوکیچوف"، در زمره فیلم‌هایی است که  دوازدهم شهریور برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

وی فیلم‌های "سوم شخص غایب"، ""تپلی"، "ال کلاسیکو" و "دوچ"  را از دیگر فیلم‌های در نظر گرفته شده برای کودکان اعلام کرد و افزود:  این فیلم‌ها  به ترتیب در سانس‌های 18 و 20  و در روزهای سیزدهم و چهاردهم  ماه جاری در سینما گلشن بجنورد به نمایش در خواهند آمد.

 وی خاطرنشان کرد: 2 فیلم شهر موش‌ها و کلاه قرمزی و پسرخاله نیز پانزدهم  ماه جاری در 2 سانس 16 و 18 به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان و  علاقه‌مندان به  فیلم‌های کودک و نوجوان اکران خواهد شد.