به گزارش هنرآنلاین، این تجلیل در پی نمایش فیلم "دایره مینا" در بخش کلاسیک سومین جشنواره فیلم سلامت و پس از برپایی پنل تخصصی با موضوع انتقال خون با حضور کارشناسان صورت گرفت و مهرجویی، این تندیس و لوح قدردانی را از رئیس سازمان انتقال خون و دبیر سومین جشنواره فیلم سلامت دریافت کرد.

او پس از دریافت این تندیس ضمن تشکر از سازمان انتقال خون، با ذکر خاطراتی، از جریان‌سازی فیلم"دایره مینا" در انتقال خون ایران سخن گفت و تاکید کرد موضوع سلامت اجتماعی همیشه دغدغه او بوده و در آینده نیز خواهد بود.

در متن لوح تقدیر اهدایی به خالق "دایره مینا" آمده است: تلاش و درایت حضرتعالی در حوزه سلامت، محدود به امروز نیست. ساخت فیلم سینمایی "دایره مینا" که به گواه متخصصان و مسوولان، یکی از عوامل شکل‌گیری سازمان انتقال خون بوده، نشان از توجه هنرمندی‌ است که سال‌ها سلامت و مضامین مرتبط با آن برای او دغدغه‌ای پر رنگ بوده است.

به پاس یک عمر فعالیت هنری و پرداختن به موضوعات سلامت در آثارتان قدردان شما هستیم و بر این باوریم که این جشنواره با همراهی و یاری هنرمندان دلسوز و توانمندی چون شما ریشه‌های فرهنگی سلامت را مانا خواهد کرد.

سومین جشنواره فیلم سلامت به دبیری دکتر محمد کیاسالار و به میزبانی پردیس چارسو، امروز، دوشنبه، پنجم شهریورماه آخرین روز برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد.