سرویس موسیقی هنرآنلاین: مهرزاد هویدا نوازنده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: من از سال ٨٥ با استاد محمدرضا لطفی همکاری کردم و در گروه همنوازان شیدا حضور داشتم. بعد از فوت استاد تعدادی از اعضای گروه شیدا گروه جدیدی راه‌اندازی کردند و قرار است هر سال یک اثر موسیقایی منتشر کنیم که آهنگسازی هر آلبوم به عهده یکی از اعضای گروه است.

هویدا در ادامه بیان کرد: آلبوم "آفتاب روشن" با صدای مهدی امامی در مراحل نهایی قرار دارد و به‌زودی روانه بازار موسیقی می‌شود. اشعار این آلبوم از حسین منزوی، سعدی و…. است.

این نوازنده تأکید کرد: آهنگسازی قطعات این اثر به عهده آریا محافظ بوده است. این اثر مجموعه سوگ‌نامه‌ای برای محمدرضا لطفی و در دستگاه آواز ابوعطا است. این اثر موسیقایی شامل پیش‌درآمد، چهارمضراب و تصنیف است.

مهرزاد هویدا در ادامه خاطرنشان کرد: آلبوم دیگری در دست انتشار دارم که در این آلبوم با محمدامین اکبرپور همکاری کرده‌ام. عنوان این اثر "پردیس" است. بخش اول این آلبوم به اجرای دونوازی تار و دف اختصاص دارد. بخش دوم در دستگاه نوا و شامل دونوازی سه‌تار و دف است. این آلبوم شامل پیش‌درآمد، چهارمضراب و تصنیف است و اشعار آن از مولاناست.