به گزارش هنرآنلاین، تصویربرداری فیلم کوتاه "این و آن" به کارگردانی مهدیه محمدی و تهیه کنندگی محدثه پیرهادی به تازگی به پایان رسید.

این فیلم یک اقتباس آزاد از داستان "این و آن" به قلم مریم السادات زکریایی است و قصه‌ای در بستر ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی را روایت می‌کند. مهدیه محمدی پیش از این کارگردانی فیلم کوتاه "چرخ" را برعهده داشته است.

فیلمبرداری "این و آن" طی سه روز در مناطق سرچشمه، وحدت اسلامی و کارگر جنوبی تهران انجام شد و هم اکنون مراحل فنی خود را سپری می‌کند.

این فیلم محصول جدید گروه هنری کات است. کات دو سال پیش توسط باشگاه فیلم سوره برای حمایت از فیلمسازان جوان در عرصه تولید فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند تشکیل شد.

در خلاصه داستان "این و آن" آمده است: در التهاب ماه‌های منتهی به انقلاب، جوانی که روز مهمی انتظارش را می‌کشد، باید میان خود و غریبه‌ای دست به انتخاب بزند...

سجاد بابایی، مجتبی واشیان و اکبر مددی مهر ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل فیلم کوتاه این و آن عبارتند از؛ کارگردان: مهدیه محمدی، تهیه کننده: محدثه پیرهادی، نویسنده: یاسین پورعزیزی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح صحنه و لباس: صدرا صدری، گریم: امیر ترابی، مدیر تولید: ابوالفضل نوری، عکاس: زینب بدری، تهیه شده در گروه هنری کات.