سرویس استان‌های هنرآنلاین، مهدی قلی‌زاده، دبیر جشنواره در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد. در مجموع حدود ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که حدود ۸۰ کار مربوط به ساز تنبک بود و از این تعداد ۴۰ اثر به مرحله دوم راه پیدا کرد.

قلی زاده افزود: در اولین روز که مربوط به بخش رقابتی ساز تنبک بود، رأس ساعت ۹ صبح شرکت‌کنندگان در سالن حضور داشتند و پس از دریافت کارت ورود، از ساعت ۱۰ مرحله نهایی رقابت آغاز شد که بیشتر از سه ساعت به طول انجامید. داوران این بخش آقایان اکبرزاده، خادمی، کاردگر و ولی زاده هستند.

دبیر جشنواره کاسپین کوبان ادامه داد: روز دوم مسابقات مربوط به بخش رقابتی ساز دف است که حدود ۵۰ شرکت کننده به مرحله پایانی راه پیدا کرده‌اند. داوران بخش رقابتی ساز دف آقایان یاسینی، شریداوی، دربندی، خسروی و احمدی راد هستند.

 وی راجع به روز آخر مسابقات بیان داشت:سه‌شنبه هم روز مسابقات پرکاشن است که در این بخش ۱۳ اثر به مرحله پایانی راه پیدا کرد و  با داوری آقایان کیوان ملک، احسان محمدی و محسن رجائی برگزار می‌شود.

مهدی قلی زاده تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره هم طی مراسمی در روز چهارشنبه و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن تئاتر شهر آمل برگزار خواهد شد و لازم است از مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر آمل؛ دکتر محمدی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که شخصاً پیگیری قول‌هایی بودند که جهت حمایت از این جشنواره داده شده بود.