به گزارش هنرآنلاین، پوستر رسمی نمایش"راندوو"به نویسندگی و کارگردانی وحید منتظری  با طراحی میثم خاوری رونمایی شد.

این نمایش از 30 آبان ماه در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه رفته است و آبان حسین آبادى، فاطیما بهارمست، شهاب مهربان و على نورانى بازیگران "راندوو" هستند.

در خلاصه نمایش "راندوو" آمده است: یه جمله هست که میگه آخر عمرت از کارایى که نکردى پشیمون می‌شى نه از کارایى که کردى ..

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مشاور صحنه: مصطفى مرادیان، طراح نور: مرتضى حقیقت بیان، طراح گرافیک: میثم خاورى، طراح و ساخت تیزر: على ساعدى، عکاس: میلاد مختارى، مجرى طرح: احمد خانى، منشى صحنه: مرجان برات، دستیار کارگردان: احسان باغبان، مدیران صحنه: محمدحسن پورپاک و درساصدفی و مشاوره رسانه‌ای: مریم رودبارانی اشاره کرد.

نمایش "راندوو" به نویسندگی و کارگردانی وحید منتظری از 30 مرداد تا 23 شهریور ساعت 20 در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهند رفت.

 

رونمایی از پوستر نمایش "مرگ و پنگوئن" 

همزمان با مشخص شدن تاریخ و ساعت اجرا، از پوستر نمایش "مرگ و پنگوئن" رونمایی شد.

پوستر نمایش "مرگ و پنگوئن" به طراحی مرتضی اتابکی رونمایی شد.این نمایش از 11 شهریور ساعت 20:30 روی صحنه خواهد رفت.

پوستر نمایش "مرگ و پنگوئن" به طراحی مرتضی اتابکی رونمایی شد. نمایش‌نامه‌ "مرگ و پنگوئن" را محمد چرم‌شیر بر اساس رمانی با همین نام اثرآندری کورکف به نگارش درآورده است و پیام دهکردی آن را کارگردانی می‌کند.

"مرگ و پنگوئن" از یکشنبه 11 شهریور 97 ساعت 20:30 در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. پیش‌فروش بلیت این نمایش از روز سه‌شنبه 6 شهریور ساعت 12 در سامانه تیوال آغاز خواهد شد.

به ترتیب الفبا مهران امام‌بخش، عباس جمالی، محمدحسین زیگساری، محمد شهبازطهرانی، فرید قبادی، عارفه لک، امین موحدی‌پور و باران وقارکاشانی در این نمایش بازی می‌کنند.

گروه تئاتر امید تهیه‌کنندگی این نمایش را بر عهده دارد، این گروه در سال 1387 به سرپرستی پیام دهکردی با هدف ایجاد فضایی ضروری میان تئاتر دانشگاهی و تئاتر حرفه‌ای،بستری مناسب برای معرفی چهره‌های تازه و همچنین پی‌ریزی ساز و کاری مناسب برای تولید تئاتر خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه برای اولین بار جشنواره‌ای کاملا خصوصی را در پنج دوره به نام جشنواره تئاتر امید برگزار کرده است. از دیگر فعالیت‌های آن می‌توان به تولید آثار نمایشی و ثبت موسسه فرهنگی هنری تئاتر امید پیام دهکردی در لاهیجان اشاره کرد.

وحید لک (مجری‌طرح و مدیرتولید)، مجتبی رجبی (طراح صحنه)، عابس خلقی (طراح نور )، ندا نصر (طراح لباس)، آنکیدو دارش (موسیقی)، ماریا حاجیها (طراح گریم)،رویا ناصری (طراح و سازنده عروسک)،شقایق باقری (معلم آواز)، منصور نصیری و امید رجائی (گروه کارگردانی)، مرتضی زمانی، طلا سپهرم (عکاس)، فواد خراباتی (مدیر روابط‌عمومی)، بابک مینایی (فیلمساز پشت صحنه)، علیرضا اسدنژاد (دستیار فیلمساز) و آوا فیاض (مشاور تبلیغات و رسانه) عوامل نمایش "مرگ و پنگوئن" هستند.

مرگ و پنگوئن

 

"بی تابستان" به اجرای خود در ایرانشهر پایان داد

نمایش‌"بی تابستان" به کارگردانی امیررضا کوهستانی با 5 هزار و 441 مخاطب طی 17 روز به اجرای عمومی خود در این مجموعه تئاتری پایان داد.

نمایش‌ "بی تابستان" که از 14 مردادماه در ساعت‌های 19 و 21:30 اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بود، شامگاه پنجشنبه 1 شهریورماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش "بی تابستان" به کارگردانی امیررضا کوهستانی در 32 اجرای خودپذیرای 5 هزار و 441 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 4122 مخاطب با بلیت 40 هزارتومانی و 839 مخاطب با بلیت 30 و 25 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 480 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش "بی تابستان" طی 32 اجرا مبلغ 190 میلیون و 25 هزار تومان بوده است.

 شایان‌ذکر است پیش‌تر نیز در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی دو نمایش "یک روز تابستانی" و "خاموشی دریا" طی اجراهای مردادماه این مجموعه با استقبال 19 هزار مخاطب به اجراهای عمومی خود پایان داده بودند.