به گزارش هنرآنلاین،  این هفته در فاصله اعیاد سعید قربان تا غدیر و در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از رضا عطاران بازیگر طنز کشورمان، در جدول پخش صحنه گران (مرور آثار) این شبکه قرار گرفته است.

فیلم‌های "هوو"، "اخلاقتو خوب کن"، "خروس جنگی"، "کلاهی برای باران"، "نیش زنبور"، "هر چی خدا بخواد" و آقای "هفت رنگ" از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه سوم تا جمعه ۹ شهریور ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

رضا عطاران بازیگر و کارگردان، برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در مجموعه "پرواز ۵۷" به کارگردانی مهران مدیری و شیرین جاهد جلوی دوربین رفت.

بعد از آن، سال ۷۳ نیز در مجموعه "ساعت خوش" مهران مدیری حضور یافت و پس از آن با حضور در مجموعه‌های مختلف توانست اولین سریال خود را با نام "کوچه اقاقیا" که زنده‌یاد منوچهر نوذری نیز در آن ایفای نقش کرده بود را بسازد و در ادامه مجموعه‌های "خانه به دوش"، "متهم گریخت"، "ترش و شیرین" و "بزنگاه" را کارگردانی کند در این میان موفقیت سریال "خانه به دوش" در جذب مخاطب‌ باعث شد تا عطاران در ماه رمضان سال‌های بعد نیز دو سریال "متهم گریخت" و "بزنگاه" را برای تلویزیون بسازد.

رضا عطاران سال ۹۲ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم "طبقه حساس" برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد وی سال ۹۳ لقب پولسازترین بازیگر سینمای ایران را گرفت.