به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، روز سه شنبه هفته گذشته 30/05/97 به همراه تنی چند از کارشناسان حوزه مد و لباس از ورکشاپ نقش سرشک بازدید کرد.

 این کارگاه آموزشی با هدف الگوسازی و ارائه طرحهای مفهومی و کاربردی و مقدمه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی برگزار شده است.

پس از برگزاری کارگاه های آموزشی و ورکشاپ های تخصصی برای ایده و الگوسازی طرح های لباس عاشواریی که با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برپا شد، در اقدامی دیگر از سوی کارگروه و با رایزنی و هماهنگی با ٢٠ تولیدکننده پوشاک کشور آثار برگزیده سومین نمایشگاه لباس عاشورایی به تولید انبوه می‌رسد.

یکی از سیاست های کلان کارگروه ساماندهی مد و لباس ترغیب و تشویق طراحان و تولیدکنندگان کشور برای ارائه الگو مناسب و بسط و گسترش آن در سطح جامعه است که در همین راستا سومین نمایشگاه لباس عاشورایی شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 یکی از کارگاه های آموزشی که با حضور سی طراح و گرافیست با هدف طراحی لباس عاشورایی و با اقتباس از مفاهیم دو عنوان کتاب مجموعه اشعار عاشورایی به مدت سه روز هفته گذشته زیر نظر کارگروه و با همکاری اتحادیه برگزار و مجموعا بالغ بر ٥٠ اثر نهایی شد.

همچنین آثار برگزیده سومین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و طی رایزنی و هماهنگی با ٢٠ تولیدکننده پوشاک کشور به تولید انبوه می‌رسد.