سرویس استان‌های هنرآنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، بر اساس پیشنهاد معاونت های فرهنگی و هنری، میرباقری را به عنوان مسئول گروه رسانه و تبلیغات منصوب کرد و در حکمی جداگانه ای نیز روح الله رنجبری به عنوان مسئول امور سینمایی و سمعی بصری معرفی گردید. صابر سهرابی همچنین از زحمات مهرداد جمشید نژاد و علی رضا توانگر زمین با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، برگزاری این جلسه را به عنوان نشست بدرقه و تبریک توصیف کرد و گفت: هدف از چنین مراسمی تودیع و معارفه نیست چرا که همه کارکنان تلاشگر حوزه فرهنگ دارای ارزش و توانایی مناسبی برای خدمت در این عرصه هستند و همه ما در کنار هم، امید به ارتقاء سطح فرهنگ و هنر استان را داریم.

این مقام فرهنگی استان با اشاره به اینکه در حکم همه ما واژه مستخدم نوشته شده و تعهد سی سال خدمت داریم و تغییر و تحولات در روند کاری یک امر طبیعی است، بیان داشت: اینگونه جابجایی ها برای بهتر انجام گرفتن امور و سرعت بخشیدن به چرخه فعالیت های حوزه فرهنگ، ادب و هنر می باشد و هیچگونه ذهنیت و یا خدای ناکرده غرض ورزی نیست و همه همکاران در هر مسئولیتی با توان و تخصص بیشتری فعالیت خواهند داشت.

صابر سهرابی با بیان اینکه تغییرات انجام شده بر اساس پیشنهاد معاونت های فرهنگی هنری صورت گرفته است؛ اظهار داشت: از امروز مسئولیت گروه رسانه و تبلیغات به آقای میرباقری و مسئولیت امور سینمایی و سمعی بصری نیز به روح الله رنجبری واگذار می شود. وی همچنین با اهداء لوح سپاس از زحمات مهرداد جمشید نژاد و علی رضا توانگر زمین نیز تقدیر بعمل آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در پایان انتظار خود از کارکنان حوزه فرهنگ و هنر را، دقت و همدلی عنوان داشت و افزود: باید خالصانه در کنار هم کار کنیم و با آسیب شناسی های لازم ضعف و قوت های موجود را بررسی و در راستای رفع آن بکوشیم و موفقیت های لازم را برای رونق هر چه بیشتر فرهنگ استان فراهم آوریم و با در نظر گرفتن تعهد کامل؛ هرگز از اهدافمان دست برنداریم. 

الهه بهرامی