به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان حتما باید با هشدارها و تلنگرهای هوشمندانه مقام معظم رهبری موضوع شبیخون فرهنگی ناتو فرهنگی جنگ فرهنگی را جدی بگیرند گفت: مشکلات و مسائل اقتصادی در کشور نباید ما را از جنگ نرم دشمن در حوزه مد و لباس غافل کند.

قبادی با بیان اینکه درحال حاضر که کشور در یک جنگ اقتصادی با دشمن است فراموش نکنید دشمن در حوزه مدو لباس کوتاه نیامده و در حال برنامه­‌ریزی و توطئه است؛ گفت در صورت غفلت و کوتاهی در حوزه مد و لباس شاهد آسیب های جدی به هویت و اقتدار ملی کشور خواهیم بود.

او افزود: نسل جوان کشور به دنبال الگو برای پیروی هستند تا وقتی این الگو در داخل ساخته و تولید نشود الگو برنامه ریزی شده دشمن استفاده خواهدشد.

قبادی ادامه داد: فارغ از نگاه سلبی که اولین و ساده ترین راه برای برخی در مواجه با این موضوع شده نگاه ایجابی و حمایت از طراحان داخلی تولیدکنندگان داخلی حوزه مد و لباس برندسازی ملی در حوزه پوشاک فرهنگ سازی تقویت و آگاهی بخشی به جامعه از مهمترین راهکارهای قابل ارائه در کشور می باشد.

مشاور معاون هنری وزیر ارشاد در پایان افزود: تا وقتی باور نمی‌کنیم که دشمن برای حذف هویت و نماد ایرانی اسلامی برنامه دارد و میلیاردها دلار هزینه کرده و میکند توان مقابله را هم نخواهیم داشت.