به گزارزش هنرآنلاین، فروش ٧٠٩ میلیون تومانی ١٣٣ اثر آن هم در روزهایی که نوسانات بازارهای اقتصادی کام مردم را تلخ کرده بود، هوایی تازه با خود آورد؛ فروش چشمگیر هنرمندان جوان و صدالبته هنرمندان شهرستانی نشان داد گویا مردم در این وانفسا به لطف خرید آثار هنری در پی بهتر کردن حال خود هستند.

در عین حال، میانگین آمار فروش می گوید خریداران این دوره به طور متوسط برای هر اثر هنری حدود پنج میلیون و 330 هزار تومان پول پرداخته اند که از نقش فعال طبقه متوسط در این خرید خبر می دهد؛ این شاید نوید قدمی به سوی تحقق شعار "هر خانه ایرانی یک اثر هنری" باشد و این گمانه را تقویت کند که خرید اثر هنری در سبد خانواده ایرانی جای خود را باز می کند، کمااینکه لیلی گلستان در مصاحبه های مختلف خود در طول نوزده روز برگزاری صداثر صدهنرمند بیست و ششم بارها و بارها تاکید کرد چهره های تازه و مردم عادی بیشترین خریداران این دوره بودند.

اقبال عجیب مردم به آثار هنری در این دوره چنان جالب توجه بوده که بنا به گفته مدیر گالری گلستان، فردای اختتامیه وقتی آثار فروش نرفته برای بازگرداندن به هنرمندان بسته بندی می شد سه اثر به فروش رسید!

در پایان صداثر این دوره در حالی که رکورد گرانترین آثار فروخته شده در اختیار نام های معتبری مانند پیلارام، ملکونیان، مافی، لاشایی... باقی ماند؛ اما از منظر تعداد آثار فروخته شده، هنرمندان نسل میانی و به خصوص جوان ها در صدر ایستادند:

آرمان یعقوب پور با هشت اثر، ناصر اویسی با هفت اثر، مرتضی دره باغی، شمس الدین غازی،امیر حصاری هر یک با پنج اثر، مینا نراقی با چهار اثر، علی قهرمانی، منیره قنبری، پارسا پاینده و فاطمه ماندگار با فروش سه اثر در فهرستگان پرفروش های این دوره ماندگار شدند.

یست و ششمین صد اثر صد هنرمند، با ارائه آثار 182 هنرمند عصر جمعه دوازدهم مرداد افتتاح شد و سی‌ام مرداد به کار خود پایان داد.